Ξεκίνησε και επίσημα η 22η Ανθοκομική Έκθεση Σερρών – «Πλημμύρισε» χρώματα και αρώματα η πλατεία Ελευθερίας(φωτό & vid)

Με τη συμμετοχή 13 εκθετών και την παρουσία της Δημάρχου την πρώτη ημέρα της έναρξης, η καρδιά της πόλης μεταμορφώθηκε σε έναν ολάνθιστο παράδεισο γεμάτο αρώματα.

Με τη συμμετοχή 13 εκθετών και την παρουσία της Δημάρχου την πρώτη ημέρα της έναρξης, η καρδιά της πόλης μεταμορφώθηκε σε έναν ολάνθιστο παράδεισο γεμάτο αρώματα.

Η άνοιξη πήρε και επίσημα μορφή στο κέντρο των Σερρών, καθώς σήμερα άνοιξε τις πύλες της η 22η Ανθοκομική Έκθεση της πόλης. Η πλατεία Ελευθερίας μεταμορφώθηκε σε ένα μοναδικό σκηνικό γεμάτο χρώματα και μεθυστικά αρώματα, προσελκύοντας από τις πρώτες κιόλας ώρες πλήθος πολιτών που έσπευσαν να θαυμάσουν τις δημιουργίες της φύσης.

Στη φετινή διοργάνωση, η οποία αποτελεί πλέον θεσμό για την περιοχή, συμμετέχουν συνολικά 13 εκθέτες, παραγωγοί και επαγγελματίες του κλάδου, οι οποίοι έχουν γεμίσει την πλατεία με αμέτρητα είδη φυτών, λουλουδιών και διακοσμητικών για τον κήπο και το μπαλκόνι.

Νωρίς το πρωί, την έκθεση επισκέφθηκε η Δήμαρχος Σερρών, η οποία περιηγήθηκε στους διαμορφωμένους χώρους και είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει από κοντά με τους εκθέτες, να ενημερωθεί για την παραγωγή τους και να τους ευχηθεί καλή επιτυχία. Η ίδια δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό της για το αισθητικό αποτέλεσμα που άλλαξε την όψη του κέντρου, ενώ μοιράστηκε και μια προσωπική της προτίμηση, αποκαλύπτοντας πως αγαπάει πολύ τα λουλούδια και ότι το απόλυτο αγαπημένο της άνθος είναι τα ηλιοτρόπια.

Η έκθεση που θα διαρκέσει αναμένεται να αποτελέσει πόλο έλξης για τις επόμενες ημέρες, προσφέροντας στους Σερραίους και τους επισκέπτες μια ιδανική ευκαιρία για μια βόλτα γεμάτη ανοιξιάτικη ενέργεια και έμπνευση για τους δικούς τους πράσινους χώρους.

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors