Επικράτησε με 3-1 σετ του Ερμογένη στο παιχνίδι που έγινε στο ΔΑΚ και απομένει ένα παιχνίδι τυπικού χαρακτήρια με την Καβάλα
Αγκαλιά με τον τίτλο στο βόλει Ανδρών είναι η ομάδα του ΑΟΣ μετά τη νίκη που πέτυχε το απόγευμα του Σαββάτου 29 Μαρτίου 2025 στο ΔΑΚ Σερρώ επι του Ερμογένη με 3-1 σετ.
Το παιχνίδι πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 9ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Ενωση Σωματείων Πετοσφαίρισης Θράκης-Ανατολικής Μακεδονίας το Σάββατο 29 Μαρτίου.
Η σερραϊκή ομάδα έχασε το πρώτο σετ με 23-25. Ανέκαμψε στη συνέχεια κερδίζοντας το δεύτερο σετ με 25-18.
Στο 3ο σετ ήταν αμφίρροπο άλλα κρίθηκε υπερ της σερραϊκής ομάδας με 28-26.
Στο 4ο σετ η σερραϊκή ομάδα είχε τον έλεγχο όμως ο Ερμογένης ακολουθούσε στο σκορ. Στο τέλος όμως επικράτησε ο ΑΟΣ με 25-23.
Απομένει μία αγωνιστική ως τη λήξη του πρωταθλήματος. Ο ΑΟΣ θα αγωνιστεί με την Καβάλα εκτός έδρας.