Βόλει Ανδρών: Αγκαλιά με τον τίτλο ο ΑΟΣ

Επικράτησε με 3-1 σετ του Ερμογένη στο παιχνίδι που έγινε στο ΔΑΚ και απομένει ένα παιχνίδι τυπικού χαρακτήρια με την Καβάλα

Επικράτησε με 3-1 σετ του Ερμογένη στο παιχνίδι που έγινε στο ΔΑΚ και απομένει ένα παιχνίδι τυπικού χαρακτήρια με την Καβάλα

Αγκαλιά με τον τίτλο στο βόλει Ανδρών είναι η ομάδα του ΑΟΣ μετά τη νίκη που πέτυχε το απόγευμα του Σαββάτου 29 Μαρτίου 2025 στο ΔΑΚ Σερρώ επι του Ερμογένη με 3-1 σετ.

Το παιχνίδι πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 9ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Ενωση Σωματείων Πετοσφαίρισης Θράκης-Ανατολικής Μακεδονίας το Σάββατο 29 Μαρτίου.

Η σερραϊκή ομάδα έχασε το πρώτο σετ με 23-25.  Ανέκαμψε στη συνέχεια κερδίζοντας το δεύτερο σετ με 25-18.

Στο 3ο σετ ήταν αμφίρροπο άλλα κρίθηκε υπερ της σερραϊκής ομάδας με 28-26.

Στο 4ο σετ η σερραϊκή ομάδα είχε τον έλεγχο όμως ο Ερμογένης ακολουθούσε στο σκορ.  Στο τέλος όμως επικράτησε ο ΑΟΣ με 25-23.

Απομένει μία αγωνιστική ως τη λήξη του πρωταθλήματος. Ο ΑΟΣ θα αγωνιστεί με την Καβάλα εκτός έδρας.

 

 

 

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors