Βαρβάρα Μητλιάγκα: Η συγκινητική εξομολόγηση για τη μητέρα, την οικογένεια και τη διαδρομή της ως Δήμαρχος

Με εξομολογητική διάθεση και με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα μιλά στο lionnews.gr

Με εξομολογητική διάθεση και με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα μιλά στο lionnews.gr

Με εξομολογητική διάθεση και λόγια που βγαίνουν βαθιά από την καρδιά της, η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα παραχωρεί στο lionnews.gr μία συνέντευξη διαφορετική από τις συνηθισμένες. Μακριά από την αυστηρή καθημερινότητα της πολιτικής και της αυτοδιοίκησης, μιλά ως γυναίκα, ως κόρη, ως μητέρα και ως άνθρωπος για τις απώλειες, τις δυσκολίες, τις ενοχές, αλλά και τη δύναμη που βρήκε μέσα από τη ζωή και την οικογένειά της.

Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, η Δήμαρχος Σερρών ανοίγει την ψυχή της και μιλά με βαθιά συγκίνηση για τη μητέρα της, που έφυγε από τη ζωή πριν από 14 χρόνια, μια απώλεια που, όπως παραδέχεται, συνεχίζει ακόμη να πονά.

«Η μητέρα μου ήταν καταπληκτική. Είχε σπάνια ψυχή», λέει χαρακτηριστικά, τονίζοντας πως μεγαλώνοντας τα δικά της παιδιά συνειδητοποίησε ακόμη περισσότερο τον ρόλο και τη σημασία της μητέρας μέσα στην οικογένεια.

Η ίδια παραδέχεται ότι έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τη μητέρα της, ενώ εξομολογείται πως με τον πατέρα της ήρθαν πιο κοντά όσο μεγάλωνε, καταλαβαίνοντας τελικά ότι του μοιάζει περισσότερο απ’ όσο πίστευε.

Ιδιαίτερα συγκινητική είναι η στιγμή που αναφέρεται στην αποβολή που βίωσε σε προχωρημένη εγκυμοσύνη, μια βαθιά προσωπική πληγή που, όπως αφήνει να φανεί, τη σημάδεψε για πάντα και άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο βλέπει τη ζωή και τη μητρότητα. Κι όμως, μέσα από αυτή τη διαδρομή των δυσκολιών και των απωλειών, η ίδια βρίσκει δύναμη στην οικογένειά της. Όταν μιλά για τα παιδιά της, η φωνή της μαλακώνει και γεμίζει αγάπη, περιγράφοντας τη σχέση τους ως «πολύ όμορφη». Με την ίδια ειλικρίνεια μιλά και για τον σύζυγό της, λέγοντας χωρίς δεύτερη σκέψη πως «ο σύζυγός μου είναι καλύτερος πατέρας από τον δικό μου».

Η Βαρβάρα Μητλιάγκα μιλά ακόμη για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει μια γυναίκα στην πολιτική και την αυτοδιοίκηση, παραδεχόμενη πως «είναι δύσκολο να ισορροπείς σε όλους τους ρόλους». Όπως εξηγεί, η θέση της Δημάρχου δεν άλλαξε τον πυρήνα της προσωπικότητάς της, αλλά άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο την αντιμετωπίζουν οι άλλοι.

«Δεν έχω αλλάξει – έχω ωριμάσει», λέει χαρακτηριστικά.

Παραδέχεται ακόμη πως τα τελευταία χρόνια έγινε πιο σκληρή, πως υπήρξαν στιγμές που λύγισε, έκλαψε και δοκιμάστηκε, όμως ποτέ δεν σκέφτηκε να εγκαταλείψει. «Έχω κλάψει πολλές φορές, αλλά είπα “δεν τα παρατάω”», αναφέρει με ειλικρίνεια.

Μέσα στη διαδρομή αυτή, όπως αποκαλύπτει, ήρθαν και σεξιστικά σχόλια, στιγμές που την πλήγωσαν και τη δοκίμασαν. Ωστόσο, επιλέγει να κρατά τη φωτεινή πλευρά των ανθρώπων και εκείνους που της δίνουν δύναμη να συνεχίζει.

Κλείνοντας τη συνέντευξη, στέλνει ένα μήνυμα σε όλες τις γυναίκες και ιδιαίτερα στις μητέρες που καθημερινά προσπαθούν να ισορροπήσουν ανάμεσα σε αμέτρητους ρόλους και απαιτήσεις:

«Εύχομαι σε όλες τις γυναίκες καλή δύναμη».

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors