Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας τίμησε τη μνήμη των 353.000 θυμάτων, κάνοντας λόγο για ένα από τα μεγάλα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας
Με αφορμή τη συμπλήρωση 107 χρόνων από τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας προχώρησε σε ανάρτηση στην πλατφόρμα Χ, αποτίοντας φόρο τιμής στα θύματα και υπογραμμίζοντας τη σημασία της ιστορικής μνήμης.
Παράλληλα, στάθηκε στη διαχρονική προσφορά των Ποντίων στην ελληνική κοινωνία, επισημαίνοντας τη συμβολή τους στην οικονομική, πνευματική και κοινωνική ζωή της χώρας, καθώς και τη συμμετοχή τους στους εθνικούς αγώνες.
«Τιμάμε παράλληλα τη μεγάλη συμβολή των Ποντίων στην οικονομική, πνευματική και κοινωνική ζωή της χώρας, όπως και τη συμμετοχή τους σε όλους τους εθνικούς αγώνες», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Κλείνοντας το μήνυμά του, ο κ. Δένδιας τόνισε πως «η διαφύλαξη της ιστορικής μνήμης είναι στοιχείο εθνικής αυτογνωσίας και το ελάχιστο χρέος μας», στέλνοντας μήνυμα διατήρησης της μνήμης και ιστορικής συνείδησης με αφορμή την επέτειο της 19ης Μαΐου.
107 χρόνια μετά τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, ένα από τα μεγάλα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας τον 20ο αιώνα, τιμάμε τη μνήμη των 353.000 θυμάτων.
Τιμάμε παράλληλα τη μεγάλη συμβολή των Ποντίων στην οικονομική, πνευματική & κοινωνική ζωή της χώρας, όπως και τη… pic.twitter.com/vRQQp8Z8oU
— Nikos Dendias (@NikosDendias) May 19, 2026