Νήπιο θετικό στη φυματίωση στην Καβάλα – Άμεσες ενέργειες για την προστασία των παιδιών και του προσωπικού του παιδικού σταθμού
Ένα νήπιο στην Καβάλα διαγνώστηκε θετικό στη φυματίωση ενώ φιλοξενούνταν σε βρεφονηπιακό σταθμό του δήμου. Αμέσως μετά την ενημέρωση για το περιστατικό, οι αρμόδιοι του δήμου προχώρησαν σε εξετάσεις του προσωπικού και διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης της ασθένειας από παιδί σε παιδί.
Όπως είπε ο αντιδήμαρχος Παιδείας Καβάλας Χριστόδουλος Μιχαλάκης, στον τηλεοπτικό σταθμό ΕΝΑ, «το παιδί μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Καβάλας και από εκεί στη Θεσσαλονίκη, όπου διαγνώστηκε με φυματίωση. Από μια ανάρτηση της μητέρας ενημερωθήκαμε ότι υπήρχε θέμα με φυματίωση. Ήδη από την Παρασκευή ξεκίνησαν εξετάσεις όλου του προσωπικού, χωρίς να είμαστε σίγουροι ακόμα εάν υπάρχει κάτι και από ό,τι φαίνεται το προσωπικό δείχνει ότι είναι ασφαλές».