Τα χρήματα που «έβγαιναν» στο παρελθόν από υπουργεία για τους δήμους και την Π.Ε. Σερρών για έργα και οι σωτήρες του τόπου
Τρίτη και 13 σήμερα και ας ευχηθούμε . . . άλλο κακό να μην μας βρει!!!
(που μεταξύ μας, θα μας βρει! Και μετά θα σας λέω «εγώ σας τα έλεγα»)
Μεταξύ μας πάλι, σκεφτόμουν χθες το βράδυ πως στο πολύ πρόσφατο παρελθόν ακούγαμε κάθε λίγο και λιγάκι για χρήματα που «έβγαιναν» από υπουργεία για τους δήμους και την Π.Ε. Σερρών για έργα. Το τελευταίο διάστημα άκρα του τάφου σιωπή – λες και κάποιο αόρατο χέρι κόπηκε και κόπηκαν και τα εξτραδάκια. Ε;
Θερμά συγχαρητήρια στη «ΣΤΕΝΩΠΟ» και τον Δήμο Σιντικής για την Αναβίωση της Μάχης των Οχυρών. Η διοργάνωση μεγαλώνει, γίνεται όλο και πιο γνωστή και αποτελεί παράδειγμα εξωστρέφειας της περιοχής, προβολή για τα Οχυρά και στήριγμα για την ανάδειξη των Οχυρών ως τόπου ιστορικού τουρισμού. Άιντε, κάντε κάτι για την αξιοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων οχυρών της Γραμμής Μεταξά. Θα φέρουν κόσμο!!!
Θα μου πείτε πότε ασχολήθηκαν σοβαρά με το θέμα οι φωστήρες των Σερρών. Αν έχει φωτογραφίες και κάμερες, πηγαίνουν για τα φλας. Σοβαρή προσπάθεια με σχεδιασμό σε βάθος χρόνου ποτέ δεν έγινε ούτε θα γίνει, γιατί εδώ έχουμε σύνδρομα. Το πιο σοβαρό από όλα είναι ο φόβος. Φόβος πως μπορεί να δώσουν ευχαριστίες και σε άλλους εκτός από τις αφεντομουτσουνάρες τους. Φόβος πως θα είναι ίσες οι αποστάσεις όλων με τους συναδέλφους τους. Αυτός ο φόβος όσων πέρασαν και όσων είναι ήδη εδώ, μας κρατάει στον πάτο. Θέλουν να φαίνονται μόνοι, ως σωτήρες, να μην υπάρχει άλλος. Για αυτό καμιά συνεργασία. Μην ακούτε που λένε πως συνεργάζονται. Ο ένας θέλει να φάει τον άλλο. Και γι’ αυτό το θέμα έχουμε να πούμε πολλά…
Συνεργασία Ζωής – Στέφανου! Θέλω να δω την Τοπική Οργάνωση των κομμάτων (αν υπάρχει) και πώς θα συνεργαστούν. Μου λείπει πολύ η διασκέδαση τελευταία.