Σε εξέλιξη η κρίσιμη συνεδρίαση της Πανελλαδικής Επιτροπής Μπλόκων στον Λευκώνα Σερρών- Ανυποχώρητοι οι αγρότες
Κατάμεστη είναι η αίθουσα όπου πραγματοποιείται σήμερα, Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου, στον Λευκώνα Σερρών η κρίσιμη συνεδρίαση της Πανελλαδικής Επιτροπής Μπλόκων, από την οποία αναμένεται να κριθεί το μέλλον των αγροτικών κινητοποιήσεων σε ολόκληρη τη χώρα.
Στη συνεδρίαση συμμετέχουν εκπρόσωποι αγροτών από περισσότερα από 40 μπλόκα, όλα όσα εντάσσονται στη συντονιστική της Νίκαιας, ενώ υπάρχει και εκπροσώπηση από μπλόκα της Κρήτης, καθώς και από τα Κερδύλλια(απόντες είναι οι Διαμαντής Διαμαντόπουλος-Γιάννης Παναγής).
Οι αγρότες εμφανίζονται ανυποχώρητοι στις διεκδικήσεις τους και αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα.
Ο επικεφαλής των αγροτικών κινητοποιήσεων στον Προμαχώνα, Γιάννης Τουρτούρας τόνισε ότι ο αγώνας θα πρέπει να συνεχιστεί μέχρι τέλους. «Κλιμάκωση του αγώνα πρέπει να πληρωθούν όλοι οι Σερραίοι αγρότες» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ξεκάθαρο μήνυμα ενότητας και συνέχισης των κινητοποιήσεων έστειλε και ο πρόεδρος της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Καρδίτσας, Κώστας Τζέλας.
«Στόχος μας ήταν και παραμένει να βρίσκονται όλα τα μπλόκα πάνω στις εθνικές οδούς. Υπάρχει ενότητα μεταξύ μας και τα προβλήματα είναι αυτά που μας έβγαλαν στον δρόμο», τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι οι αγρότες παραμένουν ανυποχώρητοι στις διεκδικήσεις τους.
Όπως ανακοίνωσε, έχει ληφθεί απόφαση το Σάββατο να μετακινηθούν 200 τρακτέρ στον αυτοκινητόδρομο Ε65, ενώ ξεκαθάρισε ότι τα μπλόκα δεν πρόκειται να αποχωρήσουν την Κυριακή. Παράλληλα, αναφέρθηκε στις πιέσεις που δέχονται από την κυβέρνηση και βουλευτές, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Υπάρχουν πιέσεις, όμως εμείς δεν κάνουμε πίσω».
Ο κ. Τζέλας άσκησε σκληρή κριτική στην κυβέρνηση και στον αρμόδιο υπουργό, λέγοντας ότι «θεωρούν πως τρώμε σανό», προσθέτοντας πως «αυτοί είναι που πιέζονται τώρα». Όπως ανέφερε, οι αγρότες είναι «οι τίμιοι παραγωγοί», ενώ χαρακτήρισε ως «αντιπάλους» τους «φραπέδες» και όσους, όπως είπε, λειτουργούν σε βάρος του αγώνα.
Κλείνοντας, επισήμανε ότι «ο ελληνικός λαός είναι στο πλευρό των αγροτών», στέλνοντας μήνυμα συνέχισης και κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων σε πανελλαδικό επίπεδο.
Ανεστίδης: «Κύριο μέλημα του πρωθυπουργού είναι να φύγουμε από τον δρόμο»
Σαφές μήνυμα συνέχισης των κινητοποιήσεων έστειλε και ο αγρότης από το μπλόκο των Μαλγάρων, Κώστας Ανεστίδης, αναφερόμενος στη στάση της κυβέρνησης απέναντι στις αγροτικές διεκδικήσεις.
«Κύριο μέλημα του πρωθυπουργού είναι να φύγουμε από τον δρόμο. Αυτό δεν πρόκειται να γίνει», τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι οι αγρότες παραμένουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα τους.
Ο κ. Ανεστίδης επισήμανε πως βασικό αίτημα των αγροτών είναι η άμεση οικονομική ενίσχυση για την απώλεια εισοδήματος που έχουν υποστεί, σημειώνοντας ότι χωρίς ουσιαστική στήριξη δεν μπορεί να υπάρξει αποχώρηση από τα μπλόκα.
Το μήνυμα που εκπέμπεται από τις Σέρρες είναι ενιαίο και ξεκάθαρο «Πάμε δυνατά μέχρι τέλους»
Αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα μέχρι τέλους εμφανίστηκαν και αγρότες από το μπλόκο των Τρικάλων.
«Κόκκινη γραμμή για εμάς είναι το χαμένο εισόδημα. Η κυβέρνηση οφείλει να μας αποζημιώσει», τόνισε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος του συγκεκριμένου μπλόκου ξεκαθαρίζοντας πως οι αγρότες δεν προτίθενται να καθίσουν στο τραπέζι του διαλόγου χωρίς ουσιαστικές δεσμεύσεις.
Όπως ανέφερε, οι κινητοποιήσεις συνεχίζονται με αμείωτη ένταση, σημειώνοντας ότι «δίνουμε μάχη από το πρωί μέχρι το βράδυ». Παράλληλα, υπογράμμισε ότι το μήνυμα που εκπέμπεται από τις Σέρρες είναι ενιαίο και ξεκάθαρο: «Πάμε δυνατά μέχρι τέλους».
Οι αποφάσεις της συνεδρίασης αναμένεται να καθορίσουν τις επόμενες κινήσεις και τη μορφή κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων, με το ενδιαφέρον να είναι στραμμένο στις τελικές ανακοινώσεις της Επιτροπής.


