Οι συμβασιούχοι ζητούν από τη Δήμαρχο, Βαρβάρα Μητλιάγκα να πιέσει για την απρόσκοπτη συνέχιση του προγράμματος και να προβεί ο Δήμος σε προσλήψεις
Πανελλαδική απεργία πραγματοποίησαν σήμερα, Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025 οι εργαζόμενοι στους Δήμους όλης της χώρας με κύριο αίτημα τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων, που εργάζονται στις κοινωνικές δομές και απασχολούνται εδώ και πολλά-πολλά χρόνια σε προγράμματα ΕΣΠΑ. Η παράσταση διαμαρτυρίας στην πόλη των Σερρών ήταν πολυπληθής και δυναμική με τους εργαζόμενους να συγκεντρώνονται μπροστά από το Δημαρχιακό Μέγαρο Σερρών και να βροντοφωνάζουν έχοντας ως κυρίαρχο σύνθημα τη μονιμοποίησή τους.

Συμβασιούχος ΕΣΠΑ Δήμου Σερρών: «7 χρόνια σε καθεστώς εργασιακής ομηρίας»
Όπως λέει στο φακό του LionNews.gr, η Γεωργία Τσόλκα, που εργάζεται στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου Σερρών «σε ό,τι με αφορά είμαι όμηρος εδώ και επτά χρόνια. 1η Σεπτεμβρίου ξεκινώ τη δουλειά μου και 31 Αυγούστου με σταματούν. Αυτό γίνεται από το 2018! Υπάρχουν συνάδελφοί μου, που επί 15 χρόνια απασχολούνται κάτω από αυτές τις αβέβαιες εργασιακά συνθήκες. Έχω οικογένεια και θέλω να ξέρω τι μου ξημερώνει αύριο. Οι ανάγκες είναι πολλές».
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι τοποθετήσεις των Σάββα Τροχίδη και Κωνσταντίνου Μπαζιργιάννη. Ο πρώτος απασχολείται στον τομέα Καθαριότητας των δημοτικών παιδικών σταθμών και υποστηρίζει ότι η δημοτική αρχή της Βαρβάρας Μητλιάγκα μπορεί και πρέπει να πιέσει το κεντρικό κράτος για να συνεχίσουν απρόσκοπτα τα προγράμματα ΕΣΠΑ ειδάλλως (όπως τονίζει ο ίδιος) να προβεί ο Δήμος Σερρών σε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για όλες αυτές τις δομές.
100 συνολικά οι συμβασιούχοι ΕΣΠΑ στο Δήμο Σερρών
Τη συμπαράσταση του Δήμου Σερρών σε όλους ανεξαιρέτως τους συμβασιούχους ΕΣΠΑ εκφράζει ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος του Δήμου Σερρών, Νίκος Φρυδάς. Ο τελευταίος επισημαίνει ότι «ο Δήμος Σερρών θα σταθεί στο πλευρό αυτών των ανθρώπων για το δίκαιο του αιτήματός τους. Επίσης, η νομική υπηρεσία του Δήμου θα βοηθήσει τους εργαζόμενους στις διεκδικήσεις τους μέσω της δικαστικής οδού. Ο ρόλος των εργαζομένων είναι σημαντικός και πολυεπίπεδος. Δεν υπάρχει η πολυτέλεια για το Δήμο Σερρών να τους απωλέσουμε», είπε χαρακτηριστικά ο κ.Φρυδάς.

Στην κινητοποίηση παρέστη επίσης ο Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στους ΟΤΑ του Νομού Σερρών, Λευτέρης Κατιρτζόγλου αλλά και η πρώην Αντιδήμαρχος και νυν δημοτική σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης, Σωτηρία Πάνου.