Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων δημοσίευσε ανακοίνωση με την οποία εύχεται στα παιδιά, που συμμετέχουν στις εξετάσεις καλή επιτυχία
Η Πρόεδρος και τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Kηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Σερρών εύχονται καλή επιτυχία και δύναμη σε όλα τα παιδιά του σχολείου, που συμμετέχουν στις ενδοσχολικές εξετάσεις του 2025.
Μάλιστα, ο εν λόγω Σύλλογος προέβη σε σχετική ανάρτηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, στην οποία μεταξύ άλλων αναφέρει ότι «είμαστε περήφανοι για εσάς, όχι μόνο αυτές τις ημέρες, αλλά σε κάθε σας βήμα»
