Με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος καλεί σε απεργιακή συγκέντρωση έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Σερρών την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026 στις 10 το πρωί
Στην 24ωρη πανελλαδική απεργία, που προκήρυξε η Ομοσπονδία Δικαστικών Υπαλλήλων Ελλάδος (ΟΔΥΕ) για την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026 θα συμμετάσχει, όπως έκανε γνωστό με σχετική ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος Δικαστικών Υπαλλήλων Σερρών.
Τα κυρίαρχα αιτήματα του κλάδου σε πανελλαδικό επίπεδο είναι:
1: Ασφαλείς συνθήκες εργασίας στα Δικαστήρια με σύγχρονα και λειτουργικά κτήρια και προστασία της υγείας των εργαζομένων.
2: Επαναθεσμοθέτρηση του επιδόματος (Πάγια Μηνιαία Αποζημίωση), για την αναγνώριση στην πράξη των ιδιαίτερα δύσκολων και επικίνδυνων συνθηκών που βιώνουμε καθημερινά στα Δικαστήρια.
3: Μαζικοί διορισμοί Δικαστικών Υπαλλήλων όλων των Κλάδων και των ειδικοτήτων.
4: Πληρωμή των χιλιάδων και επί χρόνια απλήρωτων ωρών υπερωριακής απασχόλησης, κατά τις εξαιρέσιμες (Σαββατοκύριακα και αργίες).
Σε αμιγώς σερραϊκό επίπεδο οι διεκδικήσεις βάσει και της σχετικής ανακοίνωσης του τοπικού Συλλόγου Δικαστικών Υπαλλήλων συνοψίζονται στις εξής:
1: Ενίσχυση της φύλαξης από μόνιμο και εκπαιδευμένο προσωπικό και μέτρα προστασίας και στις περιφερειακές έδρες.
2: Άμεση επισκευή και συντήρηση του υπάρχοντος κτηρίου μέχρι να γίνει το νέο Δικαστικό Μέγαρο στις Σέρρες.
Να τονιστεί ότι ο Σύλλογος καλεί σε απεργιακή συγκέντρωση έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Σερρών την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026 στις 10 το πρωί.