Στο πλαίσιο της συνάντησης εκφράστηκε αμοιβαία διάθεση για την ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Παγγαίου και κινεζικών πόλεων
Τον Πρέσβη της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Ελλάδα, Fang Qiu υποδέχθηκε την Πέμπτη 14 Μαΐου 2026 στο γραφείο του στο Δημαρχείο Παγγαίου, στην Ελευθερούπολη Καβάλας, ο Δήμαρχος της περιοχής, Φίλιππος Αναστασίαδης.
Ο Πρέσβης, ο οποίος συνοδευόταν από τον Αναπληρωτή Περιφερειάρχη Ανατ.Μακεδονίας και Θράκης, Χάρη Δαλκίτζη συμμετείχε σε μια συνάντηση υψηλού συμβολισμού και ουσιαστικού περιεχομένου, με επίκεντρο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και τη δημιουργία διαύλων συνεργασίας σε πολλαπλά επίπεδα.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης παρουσιάστηκαν οι αναπτυξιακές δυνατότητες και τα στρατηγικά πλεονεκτήματα της περιοχής του Παγγαίου, ενός τόπου που συνδυάζει ισχυρό πρωτογενή τομέα, ποιοτικά αγροτικά προϊόντα, σημαντική οινοπαραγωγική δραστηριότητα, δυναμική επιχειρηματικότητα και έντονη τουριστική προοπτική.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην παραγωγή ελιάς και οίνου, στις καλλιέργειες αμπέλου και σταφυλιών, καθώς και στη συνολική αναπτυξιακή φυσιογνωμία της περιοχής, στο φυσικό κάλλος του Παγγαίου Όρους και τα 65 χιλιόμετρα ακτογραμμής, με σημαντικές δυνατότητες τουριστικής και οικιστικής ανάπτυξης.
Στο πλαίσιο της συνάντησης εκφράστηκε αμοιβαία διάθεση για την ανάπτυξη σταθερών σχέσεων συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Παγγαίου και κινεζικών πόλεων, μέσα από πρωτοβουλίες ανταλλαγής τεχνογνωσίας, καλών πρακτικών και κοινών δράσεων στους τομείς του πολιτισμού, της τοπικής ανάπτυξης, του τουρισμού και της επιχειρηματικότητας.
Παράλληλα, συμφωνήθηκε να προχωρήσει η διαδικασία διερεύνησης αδελφοποίησης του Δήμου Παγγαίου με πόλη της Κίνας, η οποία θα προταθεί από τον ίδιο τον Πρέσβη, με στόχο τη δημιουργία μιας διαρκούς και ουσιαστικής συνεργασίας που θα ενισχύσει τις διεθνείς σχέσεις και τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής.
