Εκπρόσωποι από 19 σχολικές μονάδες από όλη την Ελλάδα ήρθαν στο Σιδηρόκαστρο την Παρασκευή (24/04) και συμμετείχαν στις αμθητικές βραβεύσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 24 Απριλίου 2026 στο αμφιθέταρο του ΕΠΑΛ Σιδηροκάστρου η τελετή βράβευσης των έργων, που διακρίθηκαν στον 10ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό για τη «Μάχη των Οχυρών», που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Φίλων Οχυρού Ιστίμπεη μαζί με τον Δήμο Σιντικής.

Εκπρόσωποι από 19 σχολικές μονάδες από όλη την Ελλάδα ήρθαν στο Σιδηρόκαστρο για να παρακολουθήσουν την τελετή βράβευσης. Ιδιαίτερα θερμός ήταν ο χαιρετισμός της Υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία τόνισε ότι αυτός ο διαγωνισμός γαλούχησε μια ολόκληρη γενιά με τα ιδανικά των προγόνων μας που πολέμησαν στα Οχυρά και ευχήθηκε να συνεχίσει το σπουδαίο έργο που επιτελεί! Η Υπουργός αναφέρθηκε επίσης στους αριθμούς του διαγωνισμού τονίζοντας την τεράστια διάσταση, που έχει λάβει η εμβέλειά του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό!

Την εκδήλωση τίμησε μεταξύ άλλων ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου, κ.κ.Μακάριος και πολλοί άλλοι εκπρόσωποι των τοπικών αρχών αλλά και της Εκπαίδευσης. Μετά το πέρας της παρουσίασης των βραβευθέντων έργων πραγματοποιήθηκε η κλήρωση για το μεγάλο έπαθλο, που ήταν ένα πενθήμερο ταξίδι στην Νορμανδία. Νικητής αναδείχθηκε το Αριστοτέλειο Εκπαιδευτήριο Σερρών.
Σέρρες: Στον 17χρονο Άγγελο αφιέρωσε ο Γιάννης Πούλιος τιμητική πλακέτα που του απονεμήθηκε (vid)