Ο Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης ευχήθηκε σε όλους τους πιστούς χρόνια πολλά και ευλογημένα γεμάτα από το αείζωο θείο πυρ της Αγίας Πεντηκοστής
Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών Σερρών ιερούργησε σήμερα, Κυριακή της Αγίας Πεντηκοστής (31 Μαΐου 2026), ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος. Την ημέρα αυτή, η Ορθόδοξη Εκκλησία τιμά το μεγάλο και θαυμαστό γεγονός της καθόδου του Παναγίου Πνεύματος στους αγίους μαθητές του Κυρίου Ιησού Χριστού, στο υπερώο των Ιεροσολύμων, με τη μορφή πύρινων γλωσσών. Με αυτόν τον τρόπο, οι Απόστολοι κατέστησαν κήρυκες του σωτηριώδους μηνύματός Του σε ολόκληρη την τότε γνωστή οικουμένη.
Πριν την απόλυση της ακολουθίας του Εσπερινού της Γονυκλισίας, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης της τοπικής Εκκλησίας των Σερρών και Νιγρίτης ευχήθηκε πατρικά σε όλους τους πιστούς χρόνια πολλά και ευλογημένα, γεμάτα από το αείζωο θείο πυρ της Αγίας Πεντηκοστής. Τόνισε ότι αυτό το πυρ αναιρεί και θεραπεύει τη διασπαστική και διαιρετική ενέργεια της αμαρτίας στον κόσμο και καρποφορεί στις ταπεινές και αγαθές καρδιές το θαύμα της ζωής εν Αγίω Πνεύματι.
Παράγει καρπούς ένωσης με τον Χριστό, αγιοσύνης και σωτηρίας, ενώ συγκροτεί, ενώνει και προστατεύει τον θεανθρώπινο θεσμό της Εκκλησίας σε μια αδιάσπαστη ενότητα και συνοχή.