Αλλαγή σελίδας στο δημοτικό αναψυκτήριο στην Κοιλάδα των Αγίων Αναργύρων στις Σέρρες μετά από την επιτυχή κατάληξη του διαγωνισμού
Σε τροχιά αναγέννησης μπαίνει το δημοτικό αναψυκτήριο στην Κοιλάδα των Αγίων Αναργύρων στις Σέρρες, καθώς ολοκληρώθηκε και επίσημα η διαδικασία για τη μακροχρόνια μίσθωσή του. Μετά τη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής και την κατακύρωση των πρακτικών του διαγωνισμού, οριστικοποιήθηκε η ανάδειξη του πλειοδότη, ο οποίος αναλαμβάνει τον χώρο με μηνιαίο αντίτιμο τις 2.010 ευρώ.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Αντιδημάρχου Οικονομικών, Νίκου Φρυδά, η εξέλιξη αυτή βάζει τέλος σε μια περίοδο ενάμιση έτους κατά την οποία το αναψυκτήριο παρέμενε κλειστό και εγκαταλελειμμένο.
Σέρρες: Άγονος ο διαγωνισμός για το Αναψυκτήριο της Κοιλάδας Αγ.Αναργύρων
Για να επιτευχθεί το θετικό αποτέλεσμα, ο Δήμος Σερρών χρειάστηκε προηγουμένως να προχωρήσει σε ριζικό καθαρισμό της γύρω περιοχής, αλλά και σε μια στρατηγική τροποποίηση των όρων χρήσης του ακινήτου. Η κίνηση αυτή αποδείχθηκε καθοριστική στην επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού, καθώς κατάφερε να ξεκλειδώσει το επενδυτικό ενδιαφέρον, φέρνοντας τρεις συνολικά υποψήφιους στο τραπέζι του διαγωνισμού, σε αντίθεση με το παρελθόν.
Η υπογραφή της τελικής σύμβασης αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός των επόμενων δέκα ημερών, γεγονός που σηματοδοτεί την άμεση έναρξη των εργασιών. Ο νέος μισθωτής καλείται να αντιμετωπίσει τις μεγάλες υλικές ζημιές και τους βανδαλισμούς που υπέστη το κτήριο το διάστημα που παρέμενε ανενεργό, με τον Δήμο να δεσμεύεται ότι θα σταθεί αρωγός στην προσπάθεια αποκατάστασης με κάθε διαθέσιμο μέσο.
Η επαναλειτουργία του αναψηκτηρίου δεν αποτελεί απλώς μια οικονομική ανάσα για τα ταμεία του Δήμου, αλλά μια ουσιαστική παρέμβαση στην ασφάλεια της περιοχής. Λόγω της απομόνωσής του, ο χώρος δίπλα από το κολυμβητήριο είχε μετατραπεί σε καταφύγιο παραβατικών συμπεριφορών, προκαλώντας έντονη ανησυχία στους κατοίκους.
Η δημοτική αρχή ευελπιστεί ότι η επιστροφή της επιχειρηματικής δραστηριότητας θα δώσει ξανά ζωή και κίνηση στο σημείο, θωρακίζοντας την περιοχή και αποδίδοντας στους Σερραίους έναν ασφαλή, σύγχρονο και αναβαθμισμένο χώρο αναψυχής.