Οι Σερραίοι αγρότες έκλεισαν και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας για τα φορτηγά στον Προμαχώνα – Σε εξέλιξη η γενική τους συνέλευση
Τελευταία ενημέρωση: 16:12
Κανονικά πραγματοποιείται από τις 4:00 το μεσημέρι η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στον συνοριακό σταθμό του Προμαχώνα, καθώς οι Σερραίοι αγρότες άνοιξαν και των δύο ρεύματα κυκλοφορίας για τα φορτηγά. Στην πρώτη τους ημέρα στο μπλόκο του Προμαχώνα, οι Σερραίοι αγρότες και κτηνοτρόφοι προχώρησαν σε συμβολικό αποκλεισμό και των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας στον συνοριακό σταθμό του Προμαχώνα για όλα τα οχήματα για περίπου 45 λεπτά γύρω στις 12 το μεσημέρι λίγο πριν ξεκινήσει η γενική τους συνέλευση.
Στη συνέχεια από τη 1:00 το μεσημέρι έκλεισαν την είσοδο και έξοδο από τη χώρα σε όλα τα φορτηγά και τις νταλίκες για περίπου 4 ώρες με συνέπεια να δημιουργηθούν ουρές χιλιομέτρων.
Σύμφωνα με όσα αποφασίστηκαν στη γενική συνέλευση των αγροτών, ο σταθμός του Προμαχώνα θα κλείνει για κάποιες ώρες της ημέρας χωρίς όμως να υπάρχει συγκεκριμένο πρόγραμμα. Το πότε θα μετακινούνται τα τρακτέρ μπροστά στον σταθμό και για πόσες ώρες θα αποφασίζεται κάθε μέρα στη συνέλευση, που θα πραγματοποιείται το πρωί.
Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε ότι όταν υπάρχει μεγάλος αριθμός αγροτών στο σημείο ο Προμαχώνας θα είναι κλειστός.

Επίσης, αποφάσισαν κάθε βράδυ αγρότες από ένα Δήμο να περιφρουρούν το μπλόκο με την αρχή να γίνεται από τον Δήμο Εμμανουήλ Παππά.

