Το όχημα προμηθεύτηκε η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών με στόχο την ενίσχυση του έργου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας
Την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026 και ώρα 10:00, ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος θα παραδώσει στη Διοίκηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σερρών ένα νέο υπηρεσιακό όχημα τύπου ημιφορτηγού με διπλή καμπίνα και σύστημα κίνησης 4×4.
Η παράδοση του οχήματος θα πραγματοποιηθεί στο προαύλιο του Διοικητηρίου.
Το όχημα προμηθεύτηκε η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών με στόχο την ενίσχυση του έργου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση των δυνατοτήτων επιτήρησης και επέμβασης.
Η συγκεκριμένη προμήθεια εντάσσεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης της πρόληψης και της αποτελεσματικής ανταπόκρισης απέναντι σε ενδεχόμενους φυσικούς κινδύνους στην περιοχή.