Σε σκουπιδότοπο έχει μετατραπεί η δασική περιοχή της Άνω Βροντούς εξαιτίας της ανεξέλεγκτης απόρριψης σκουπιδιών
Η ευρύτερη δασική περιοχή στην Άνω Βροντού Σερρών πολύ συχνά πλήττεται από την ανεξέλεγκτη απόρριψη σκουπιδιών και τη συνεχιζόμενη μόλυνση του περιβάλλοντος ενώ η πινακίδα με την ανακοίνωση που έχει τοποθετηθεί μάλλον αφήνει κάποιους παγερά αδιάφορους…
Παρά τη σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί στην περιοχή με την τοποθέτηση μεγάλων κάδων ανακύκλωσης στην Τοπική Κοινότητα, το φαινόμενο της απόρριψης σκουπιδιών παραμένει ανησυχητικό με την ευρύτερη δασική περιοχή της Άνω Βροντούς να μετατρέπεται σε σκουπιδότοπο.
Μάλιστα, σε πρόσφατο βίντεο του Lionnews.gr, φαίνεται ξεκάθαρα πως το φαινόμενο αυτό δεν παύει μέχρι και σήμερα με πατάτες, μπάζα και βιομηχανικά ή επικίνδυνα υλικά, όχι μόνο να μολύνουν το περιβάλλον αλλά και να δημιουργούν υψηλό κίνδυνο για την εκδήλωση πυρκαγιών, ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο.
«Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν πλέον κάδοι ανακύκλωσης, που αδειάζουν συχνά, πολλοί επιλέγουν να πετάξουν τα σκουπίδια τους στις δασικές περιοχές, επιβαρύνοντας έτσι το περιβάλλον και θέτοντας σε κίνδυνο την περιοχή. Αυτό το φαινόμενο, δυστυχώς, παραμένει χρόνια. Η συμπεριφορά ορισμένων ανθρώπων συνεχίζει να είναι ανεύθυνη», επισημαίνει στο Lionnews.gr ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Άνω Βροντούς, Βασίλης Μίχτσογλου.
Εξηγεί επίσης ότι, παρά την ύπαρξη υποδομών για την αποκομιδή των απορριμμάτων, η αμέλεια και η αδιαφορία συνεχίζουν να αποτελούν τον μεγαλύτερο κίνδυνο για την περιοχή.
Σύμφωνα με τον κ.Μιχτσόγλου, προγραμματίζεται μόλις το επιτρέψει ο καιρός, εθελοντική δράση καθαρισμού της ευρύτερης περιοχής. «Αποτελεί ανάγκη και για το θέμα της μόλυνσης αλλά και για τον φόβο των πυρκαγιών», σημειώνει.
Η απόφαση να οργανωθεί η δράση έρχεται ως απάντηση σε αυτήν τη συνεχιζόμενη πρόκληση, με στόχο την ευαισθητοποίηση των πολιτών και την ενεργή συμμετοχή τους στη λύση του προβλήματος.
