Χριστούγεννα στον Προμαχώνα θα κάνουν οι αγρότες των Σερρών – Με επιπλέον τρακτέρ ενισχύθηκε το μπλόκο – Ανοιχτός ο μεθοριακός σταθμός για τις μετακινήσεις των εορτών
Με επιπλέον τρακτέρ ενισχύεται το μπλόκο των αγροτών στον μεθοριακό σταθμό του Προμαχώνα. Αγρότες με 20 τρακτέρ και αγροτικά οχήματα από τους Δήμους Νέα Ζίχνης και Εμμανουήλ Παππά πέρασαν μέσα από την πόλη των Σερρών και μαζί με τρακτέρ από τον Δήμο Ηράκλειας κατευθύνθηκαν στον Προμαχώνα, σήμερα Τρίτη 23 Δεκεμβρίου.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των αποφάσεων για την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, που ελήφθησαν στη σύσκεψη της Πανελλαδικής Επιτροπής των μπλόκων που πραγματοποιήθηκε στον Λευκώνα Σερρών την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025.
Όπως λένε χαρακτηριστικά οι αγρότες «θα κάνουμε Χριστούγεννα στον Προμαχώνα».
Παρά την ενίσχυση των δυνάμεων, οι αγρότες στο μπλόκο δεν θα προχωρήσουν σε αποκλεισμό του Προμαχώνα κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, προκειμένου να διευκολύνουν τις μετακινήσεις και θα έχουν παραταγμένα τα τρακτέρ εκτός οδοστρώματος.