Σέρρες: Διαμαρτυρία μπροστά στο Δημαρχείο και «λουκέτο» εξαιτίας του προϋπολογισμού

Σε συμβολική διαμαρτυρία ενάντια στον προϋπολογισμό προχώρησαν αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι και Δημοτικοί Υπάλληλοι

Σε συμβολική διαμαρτυρία ενάντια στον προϋπολογισμό προχώρησαν αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι και Δημοτικοί Υπάλληλοι

Με γενική απεργία και κινητοποιήσεις συνοδεύεται η ψήφιση του κρατικού προϋπολογισμού. Αυτή τη φορά στο χορό των κινητοποιήσεων μπαίνουν και οι Δήμαρχοι, οι οποίοι με ομόφωνες αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων τους αποφάσισαν να κλείσουν τα Δημαρχεία σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Στην Περιφερειακή Ενότητα Σερρών βέβαια έκλεισαν καθ ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας μόνο τα Δημαρχεία Σιντικής, Ηράκλειας και Σερρών, ενώ τα Δημαρχεία Βισαλτίας και Αμφίπολης παρέμειναν ανοιχτά να εξυπηρετήσουν τον κόσμο.  Στις Σέρρες πραγματοποιήθηκε στις 12 το μεσημέρι και παράσταση διαμαρτυρίας, στην οποία συμμετείχαν τόσο οι εργαζόμενοι όσο και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι.

Τα αιτήματα της ΚΕΔΕ

Κύριο αίτημα των Δημάρχων είναι η αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης από το Κεντρικό Κράτος προς τους Δήμους. Προβάλλοντας το μήνυμα «Οικονομικά Ισχυροί Δήμοι, διαρκώς δίπλα στον πολίτη», η ΚΕΔΕ διεκδικεί να γίνει επιτέλους πράξη μια ουσιαστική μεταρρύθμιση στο Κράτος και την Αυτοδιοίκηση. Μια μεταρρύθμιση ουσίας που θα υπηρετεί στην πράξη κι όχι στα λόγια την συνταγματική πρόβλεψη για Δήμους με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, σε ένα νέο, αποκεντρωμένο μοντέλο κρατικής λειτουργίας, που θα υπηρετεί τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών.

Κινητοποίηση μπροστά απο το Δημαρχείο Σερρών

Σε κινητοποίηση μπροστά από το Δημαρχείο των Σερρών κάλεσε όλο τον κόσμο και η Λαϊκή Συσπείρωση Σερρών με την επικεφαλής Λένα Τούσκα να επισημαίνει πως η κινητοποίηση πρέπει να γίνει, ώστε η κυβέρνηση να λάβει ένα ισχυρό μήνυμα αντίδρασης από πλευράς τοπικής αυτοδιοίκησης αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Κλείνουμε τους Δήμους γιατί, την ίδια στιγμή που το πολυδιαφημιζόμενο πλεόνασμα από τη φορολόγησή μας ξεπερνά τα 11 δισ.ευρώ, οι δήμοι λαμβάνουν μόλις 2,5 δισ. ευρώ, αντί για τα 8,3 δισ. που θεσμοθετημένα δικαιούνται οι ΟΤΑ».

Στην κινητοποίηση συμμετείχαν και οι υπάλληλοι του Δήμου Σερρών καθώς σήμερα πήραν ένα γενναιόδωρο ρεπό από πλευράς της Δημάρχου. Προνομιούχοι βέβαια ήταν κάποιοι εξ αυτών καθώς παιδικοί σταθμοί και υπηρεσία καθαριότητας λειτούργησαν κανονικά. Κάτι αντίστοιχο έγινε και σε όλους τους Δήμους που ήταν κλειστά τα Δημαρχεία.

Αύριο η έκτακτη Γ.Σ. της ΚΕΔΕ στην Αθήνα

Στο μεταξύ, αύριο, στην Αθήνα, πραγματοποιείται έκτακτη γενική συνέλευση της ΚΕΔΕ, παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εσωτερικών, ώστε να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις για τον νέο κώδικα και το νέο εκλογικό σύστημα, που προβλέπει εκλογή δημάρχων και περιφερειαρχών σε έναν γύρο με ποσοστό 42%. Ο νέος κώδικας, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος από τη Θεσσαλονίκη, αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση στις αρχές του νέου έτους.

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors