Χωρίς ηλεκτροδότηση, από τις 8:00 έως τις 09:00 το πρωί της Παρασκευής 8 Μαΐου θα μείνει τμήμα στην είσοδο της Νιγρίτας του Δήμου Βισαλτίας
Από τον ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνεται ότι την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026 θα σημειωθεί διακοπή ρεύματος, από τις 8:00 έως τις 9:00 το πρωί, στην περιοχή εισόδου προς Νιγρίτα έως το Δημοτικό Στάδιο του Δήμου Βισαλτίας.