Χωρίς νερό έμειναν από τις 9:00 το πρωί λόγω βλάβης επί της οδού Βασιλέως Κωνσταντίνου περιοχές του Σιδηροκάστρου
Σε διακοπή υδροδότησης προχώρησε σήμερα η Δ.Ε.Υ.Α. Σιντικής σε περιοχές του Σιδηροκάστρου, προκειμένου να πραγματοποιηθούν εργασίες αποκατάστασης βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η διακοπή ξεκίνησε στις 9:00 το πρωί και επηρεάζει την περιοχή από τη γέφυρα του Σταυρού έως την έξοδο του Σιδηροκάστρου, καθώς και την περιοχή του Βαροσίου.
Η διακοπή κρίθηκε αναγκαία λόγω βλάβης που εντοπίστηκε επί της οδού Βασιλέως Κωνσταντίνου. Τα συνεργεία της Δ.Ε.Υ.Α. Σιντικής εργάζονται για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση του προβλήματος και την επαναφορά της υδροδότησης.