Χωρίς νερό θα μείνει αύριο, Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου, από τις 11:00 το πρωί έως τις 14:00 το μεσημέρι ο Ξηρότοπος
Λόγω προγραμματισμένων εργασιών καθαρισμού και απολύμανσης των δεξαμενών υδροδότησης, η ΔΕΥΑΣ ενημερώνει ότι, αύριο Πέμπτη 18-12-2025 και στις ώρες 11:00’ έως 14:00 θα σημειωθεί διακοπή υδροδότησης στον οικισμό Ξηροτόπου.