Η 67χρονη μεταφέρθηκε από τη μονοκατοικία της στη Γρ.Ρακιτζή στο Νοσοκομείο Σερρών, όπου νοσηλεύεται προσωρινά και υποβάλλεται σε ιατρικές εξετάσεις
Απομακρύνθηκε κατόπιν εισαγγελικής εντολής η 67χρονη γυναίκα που διέμενε σε μονοκατοικία «υγειονομική βόμβα» επί της οδού Γρηγορίου Ρακιτζή στις Σέρρες, με στόχο τη διασφάλιση της υγείας και της προστασίας της. Το θέμα είχε αναδειχθεί πρόσφατα από το Lionnews.gr, μετά από καταγγελίες γειτόνων για έντονη δυσοσμία που προερχόταν από το σπίτι.
Συγκεκριμένα, η διαδικασία απομάκρυνσης πραγματοποιήθηκε χθες, Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου, με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής, της Αστυνομίας και του ΕΚΑΒ, όπου κατάφεραν να αποκτήσουν πρόσβαση στο σπίτι και να συνδράμουν την γυναίκα η οποία ήταν σχεδόν κατάκοιτη και ανήμπορη να ανταποκριθεί.
Η ηλικιωμένη, η οποία είναι άπορη, μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, όπου νοσηλεύεται προσωρινά και υποβάλλεται στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο Lionnews.gr, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας και Υγείας, Αθανάσιος Παπαδόπουλος, την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται, μετά από νέο υπόμνημα και κατόπιν εισαγγελικής εντολής, να επιτραπεί, παρουσία της Αστυνομίας, η είσοδος στο σπίτι, ώστε να καθαριστεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Το μέλλον της 67χρονης παραμένει ακόμη υπό διευθέτηση, ενώ ο Δήμος θα εξετάσει τη δυνατότητα φιλοξενίας της σε γηροκομείο της περιοχής. Παράλληλα, έχει ενημερωθεί η φιλοζωική, καθώς η ηλικιωμένη είχε και ένα κατοικίδιο ζώο που θα χρειαστεί φροντίδα.