Αναβλήθηκε η εκδίκαση της μήνυσης για συκοφαντική δυσφήμιση και εξύβριση που κατέθεσε ο Φώτης Δομουχτσίδης κατά του Στάθη Ζαπρίδη
Αναβλήθηκε για τις 10 Δεκεμβρίου 2026 η εκδίκαση της μήνυσης για συκοφαντική δυσφήμιση και εξύβριση που κατέθεσε ο τέως δήμαρχος Σιντικής, Φώτης Δομουχτσίδης, κατά του πρώην αντιδημάρχου Στάθη Ζαπρίδη μετά από σχετικό αίτημα της πλευράς του κατηγορουμένου.
«Με κάποια πράγματα, όπως είναι η αξιοπρέπεια του καθενός, δεν μπορεί να παίζει κανείς. Η τιμή και η υπόληψή μας είναι πράγματα αδιαπραγμάτευτα», τόνισε ο κ. Δομουχτσίδης, ο οποίος βρέθηκε σήμερα στο Δικαστικό Μέγαρο Σερρών.
Η δικαστική διαμάχη ξέσπασε μετά από μια «χυδαία» όπως την χαρακτήρισε ο κ.Δομουχτσίδης ανάρτηση του κ. Ζαπρίδη στο Facebook. Ο πρώην αντιδήμαρχος είχε δημοσιεύσει τη φωτογραφία ενός γυναικείου εσωρούχου, με προσβλητικές αναφορές στον κ.Δομουχτσίδη, κατηγορώντας τον ουσιαστικά για τις επιθέσεις που δέχεται στο διαδίκτυο από ψεύτικα προφίλ.
Μετά τον θόρυβο που είχε προκληθεί ο κ.Ζαπρίδης είχε παραιτηθεί από τη θέση του Αντιδημάρχου Καθαριότητας του Δήμου Σιντικής.
Δήμος Σιντικής: Παραιτήθηκε ο Στάθης Ζαπρίδης – Η ανακοίνωση Τάτσιου