Η Δημοτική Αρχή και οι φορείς του Σιδηροκάστρου αξιολόγησαν τις αλλαγές στις παρελάσεις, λαμβάνοντας αποφάσεις για περαιτέρω βελτιώσεις
Σε εξαιρετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 17 Μαρτίου η προγραμματισμένη συνάντηση της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Σιντικής με εκπροσώπους Συλλόγων και φορέων του Σιδηροκάστρου με μοναδικό θέμα την αξιολόγηση των αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν δοκιμαστικά στις παρελάσεις της 27ης Ιουνίου και της 28ης Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Δήμου Σιντικής, κρίθηκε ιδιαίτερα πετυχημένη η μετακίνηση της παρέλασης των Ελευθερίων σε απογευματινή ώρα, καθώς και η αθρόα συμμετοχή των πολιτιστικών συλλόγων και των φιλαρμονικών όλου του Δήμου.
Αποφασίστηκε από κοινού η επιστροφή της φοράς της παρέλασης στο προηγούμενο καθεστώς, με την επιμήκυνση της απόστασης που εφαρμόστηκε στις τελευταίες παρελάσεις από το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου μέχρι το Δημαρχείο και η τοποθέτηση της εξέδρας των επισήμων στο κέντρο της παρέλασης.
Από τους εκπροσώπους των Συλλόγων τέθηκε το θέμα του περιορισμού των τραπεζοκαθισμάτων των καταστημάτων κατά την διάρκεια της παρέλασης, για λόγους σεβασμού στην ιστορική μνήμη την οποία υπηρετεί η παρέλαση, για το οποίο η Δημοτική Αρχή θα προβεί σε αυστηρή σύσταση!
Το ευχάριστο είναι ότι η κοινωνία του Σιδηροκάστρου διψάει για βελτίωση των συνθηκών των παρελάσεων, οι οποίες πλέον αφήνουν πίσω τους την εποχή της απαξίωσης.