Προς αφανισμό οδεύει ο Α.Σ Πυθαγόρας Καλών Δένδρων καθώς δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα ενδιαφέρον για τις αρχαιρεσίες νέου Δ.Σ του Συλλόγου
Οριστικό φαντάζει το σενάριο διάλυσης του Α.Σ Πυθαγόρα Καλών Δένδρων, διότι μέχρι και σήμερα δεν υπήρξε ενδιαφέρον για συμμετοχή στις αρχαιρεσίες του συλλόγου, μετά την απόφαση της πρώην διοίκησης για αποχώρηση. Να θυμίσουμε πως στις 14 Ιανουαρίου 2025 είχε προγραμματιστεί Διοικητικό Συμβούλιο από τους κατοίκους του χωριού μετά την αποχώρηση της διοίκησης υπό την προεδρία του Γρηγόρη Κλιγκάτση και μέλη τους Βαρσάμη και Κώστα Μουσικάκη, Δημήτρη Τσίμα, Γιώργο Παπαδόπουλο, Δημήτρη Παπαδόπουλο, Παύλο Καπόγλου και Βασίλη Δαουλτζή. Ωστόσο δεν υπήρξε νέα διοίκηση με αποτέλεσμα να αποφασιστεί νέα συνάντηση το καλοκαίρι, ώστε να προκύψει λύση για την διάσωση της ομάδας.
Ωστόσο, οι πληροφορίες αναφέρουν πως δεν έχει υπάρξει ενδιαφέρον από πλευράς κατοίκων για συμμετοχή σε νέο Δ.Σ και όλα δείχνουν πως ο Πυθαγόρας οδεύει προς τον αφανισμό από τα γήπεδα της ΕΠΣ Σερρών.
Να σημειωθεί, πως στις 14 Δεκεμβρίου 2024 η απερχόμενη διοίκηση του συλλόγου, είχε προκαλέσει αίσθηση με ανακοίνωση της στα social, όπου γνωστοποιούσε την απόφαση να αποσύρει την ομάδα από το πρωτάθλημα και την Α’ κατηγορία της ΕΠΣ Σερρών.
Παράλληλα, άφηνε υπόνοιες για ανθρώπους οι οποίοι δεν σεβάστηκαν το έργο και την προσπάθεια της, μια προσπάθεια η οποία στα έξι χρόνια που οι συγκεκριμένοι άνθρωποι βρέθηκαν στην διοίκηση του, οδήγησαν τον Πυθαγόρα σε δύο τελικούς πρωταθλήματος της ΕΠΣ Σερρών και άλλες δύο ως τους «4» του Κυπέλλου.