Δεν αποτελεί ασυνήθιστο φαινόμενο για ορισμένους να πετούν σε δρόμους των Σερρών καρέκλες, καναπέδες και ό,τι άλλο
Κάποιος συμπολίτης (που προφανώς νοιαζόταν μόνο για την ευκολία του και για τίποτα άλλο) μετέτρεψε τη μία πλευρά του δρόμου σε χωματερή. Πέταξε ό,τι άχρηστο αντικείμενο διέθετε στο σπίτι του, καναπέ και στρώμα εν προκειμένω και … ουφ ξαλάφρωσε, τα ξεφορτώθηκε!
Η φωτογραφία, που έστειλε στο Mail μας προ ολίγων ημερών αναγνώστης του LionNews.gr είναι απολύτως αποκαλυπτική για την κατάσταση στο συγκεκριμένο σημείο του δρόμου (αν και δεν μας αναφέρει σε ποιο ακριβώς σημείο της πόλης απαθανάτισε το τερατώδες αυτό θέαμα). Ελπίζω οι υπηρεσίες Καθαριότητας του Δήμου Σερρών να επιλήφθηκαν του θέματος και να απομάκρυναν τα ογκώδη αντικείμενα από το δρόμο και να εντόπισαν τους υπεύθυνους αυτής της συγκεκριμένης λαθεμένης συμπεριφοράς.

Παρά τις εκκλήσεις της δημοτικής αρχής Σερρών, το κάλεσμα για συνεργασία και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, μερίδα πολιτών συνεχίζει ακάθεκτη την απόρριψη ογκωδών αντικειμένων, ό,τι ώρα τους βολεύει, σε δημόσιο χώρο και αδιαφορώντας εάν κλείνουν πεζοδρόμια ή δρόμους.
Να υπενθυμίσουμε ότι βάσει σχετικών ανακοινώσεων από πλευράς Δήμου Σερρών «τα ογκώδη αντικείμενα, όπως στρώματα, ντεπόζιτα ή άλλα, απαγορεύεται να εγκαταλείπονται δίπλα σε κάδους, στα πεζοδρόμια ή αλλού. Για τη συλλογή τους θα πρέπει οι δημότες να καλούν την υπηρεσία Καθαριότητας στο τηλέφωνο 2321036170 και να δηλώνουν το είδος του αντικειμένου, οδό, αριθμό και την περιοχή»