Ομόφωνο «ΟΧΙ» από το Δημοτικό Συμβούλιο Αμφίπολης στη μίσθωση έκτασης 1.000 στρ. για φωτοβολταϊκό σταθμό – μαμούθ

Αντιπροσωπεία κατοίκων της Κορμίστας παρέστη στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου - Δεν έγιναν αποδεκτές από τον Δήμαρχο οι προφορικές παραιτήσεις των δύο Αντιδημάρχων

Αντιπροσωπεία κατοίκων της Κορμίστας παρέστη στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου – Δεν έγιναν αποδεκτές από τον Δήμαρχο οι προφορικές παραιτήσεις των δύο Αντιδημάρχων

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αμφίπολης αποφάσισε ομόφωνα το βράδυ της Τρίτης 18 Μαρτίου 2025 να απορρίψει την εκμίσθωση δημοτικής έκτασης 1.000 στρεμμάτων στην Κορμίστα για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού σταθμού- μαμούθ, ύστερα από τις έντονες αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, αντιπροσωπεία κατοίκων της Κορμίστας παρέστη στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και εξέφρασε την έντονη αντίθεσή της. Οι κάτοικοι υποστήριξαν ότι το έργο θα είχε αρνητικές συνέπειες τόσο στο χωριό τους όσο και στην ευρύτερη περιοχή.

Μάλιστα, ως ένδειξης συμπαράστασης στους αντιδρώντες κατοίκους δύο Αντιδήμαρχοι του Δήμου Αμφίπολης, ο Ιορδάνης Παπαδόπουλος και ο Γιώργος Παπαδόπουλος υπέβαλαν προφορικά τις παραιτήσεις τους κατά τη συνεδρίαση, οι οποίες, πάντως, δεν έγιναν αποδεκτές από τον Δήμαρχο, Στέργιο Φραστανλή, αφού το θέμα δεν «πέρασε» από το σώμα.

Το LionNews.gr επικοινώνησε τηλεφωνικά το πρωί της Τετάρτης 19 Μαρτίου 2025 με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Καθημερινότητας, Ιορδάνη Παπαδόπουλο, ο οποίος δήλωσε τα εξής:

«Η χθεσινή μου στάση στο Δημοτικό Συμβούλιο Αμφίπολης και η καταψήφιση του θέματος σχετικά με τη δημιουργία Φωτοβολταϊκού Σταθμού σε έκταση 1.000 στρεμμάτων στην Κορμίστα δηλώνει το ειλικρινές αφούγκρασμά μου προς την τοπική κοινωνία της Κορμίστας, η οποία ως γνωστόν αντιτίθεται στη δημιουργία του εν λόγω Σταθμού. Σε καμία περίπτωση δεν κινήθηκα αντιπολιτευτικά προς τον Δήμαρχο Αμφίπολης, Στέργιο Φραστανλή με τον οποίο τόσα χρόνια συμπορεύομαι αυτοδιοικητικά με αγαστό τρόπο και πάντως χαίρει της απεριόριστης εκτίμησής μου.

Ιδίως σε αυτήν την πενταετή δημοτική θητεία μας η Δημοτική Ενότητα της Κορμίστας δεν εκπροσωπείται από κάποιον αιρετό, οπότε αισθάνομαι ότι έχω χρέος να εκπροσωπήσω τους κατοίκους και αυτής της περιοχής με ακόμη περισσότερη συνειδητότητα και πυγμή. Η προφορική παραίτηση, που υπέβαλα κατά τη φορτισμένη χθεσινή συνεδρίαση έγινε με μοναδικό γνώμονα ότι δεν είχα ενημερώσει σε νωρίτερο χρόνο τον Δήμαρχο και την υπόλοιπη παράταξη για τη στάση μου και την αρνητική μου ψήφο. Για κανέναν άλλο λόγο. Η παραίτησή μου δεν έγινε αποδεκτή από τον Δήμαρχο, οπότε εκφράζω την ικανοποίησή μου, που συνεχίζουμε όλοι μαζί να εργαζόμαστε σκληρά για το καλό και την προκοπή του πανέμορφου τόπου μας».

Ανακοίνωση του ΚΚΕ ΤΕ Σερρών:

Η Τοπική Επιτροπή του ΚΚΕ Σερρών συνέταξε ανακοίνωση σχετικά με το ομόφωνο «ΟΧΙ» του Δημοτικού Συμβουλίου Αμφίπολης στην οποία αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής:

«Η μεγάλη κινητοποίηση των κατοίκων της Κορμίστας έδειξε ότι μπορεί να ανατρέψει τα σχέδια τους, όμως πρέπει να είμαστε σε επαγρύπνηση, γιατί το μεγάλο κεφάλαιο δεν κάνει εύκολα πίσω. Απέναντι στις “πράσινες” μπίζνες των ομίλων, που τσακίζουν τις ζωές λαϊκών στρωμάτων και καταστρέφουν το περιβάλλον, συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην παράδοση του φυσικού και ενεργειακού πλούτου στα μονοπώλια, για να έχουν πρόσβαση σε επαρκή και φθηνή Ενέργεια τα λαϊκά νοικοκυριά, για την προστασία του περιβάλλοντος».

Ν

 

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors