Τα περισσότερα ποδοσφαιρικά γήπεδα βρίσκονται υπό ιδιωτικό καθεστώς, ενώ πολλά εξ αυτών κρίνονται ακατάλληλα
Λύση στο πρόβλημα στέγασης των ποδοσφαιρικών σωματείων της Σιντικής ώστε να μειωθεί το κόστος λειτουργίας τους αναζητούν οι διοικήσεις των ομάδων. Στα δυσβάστακτα έξοδα αυτών, έρχεται να προστεθεί το γεγονός πως οι περισσότερες εξ’ αυτών αγωνίζονται ακόμα και στα εντός έδρας… εκτός.
Αυτό, διότι τα περισσότερα ποδοσφαιρικά γήπεδα, βρίσκονται υπό ιδιωτικό καθεστώς με αποτέλεσμα να μην ανήκουν στα σωματεία, ενώ πολλά εξ’ αυτών κρίνονται ακατάλληλα. Η συγκεκριμένη εξέλιξη, οδήγησε πολλές ομάδες να μην κατέβουν στο τρέχον πρωτάθλημα, ενώ φαίνεται πως αυτές θα αυξηθούν από την νέα αγωνιστική περίοδο.
Στην προσπάθεια διάσωσης των σωματείων της περιοχής, ο Δήμος Σιντικής δείχνει πως στέκεται κοντά στις διοικήσεις στην προσπάθεια να βρουν λύσεις στο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Σε περίπτωση που λυθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα, δεν αποκλείεται πολλές εκ των ομάδων που αποσύρθηκαν πέρυσι, να επιστρέψουν στα γήπεδα.
Αντίθετα, αν δεν βρεθεί λύση τα πράγματα θα γίνουν ακόμα χειρότερα καθώς και άλλες ομάδες θα μπουν στον χορό των αποχωρήσεων, καθώς τα έξοδα μετακίνησης, δυσχεραίνουν και άλλο το ήδη δύσκολο έργο των διοικήσεων. Μέχρι λοιπόν να λυθεί το πρόβλημα, οι ομάδες θα βρίσκονται σε αναμμένα καρφιά.