Ο πρώην δήμαρχος Σερρών εξηγεί τη διαφορά μεταξύ της σύμβασης ενεργειακής αναβάθμισης και της δωρεάς για τον οδοφωτισμό
Ο πρώην δήμαρχος Σερρών, Αλέξανδρος Χρυσάφης, τοποθετήθηκε σχετικά με τη σύμβαση ενεργειακής αναβάθμισης του οδοφωτισμού, μέσα από βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα, ξεκαθαρίζοντα όλα τα ζητήματα γύρω από τη σύμβαση, καθώς και τη δωρεά για τον οδοφωτισμό της πόλης με LED.
Σύμφωνα με τον ίδιο, πρόκειται για ένα έργο ύψους 9,7 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο δεν επιβαρύνει οικονομικά τον Δήμο. Η πληρωμή του αναδόχου γίνεται αποκλειστικά από την εξοικονόμηση ενέργειας που θα προκύψει από το έργο. Επίσης, υπογράμμισε ότι το έργο έχει εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο, χωρίς να προκύψουν ενστάσεις ή παρατυπίες. Παράλληλα, τόνισε ότι η συζήτηση γύρω από τη δωρεά του κ. Αποστολίδη δεν πρέπει να συγχέεται με τη σύμβαση, καθώς αφορά ξεχωριστό ποσό και διαφορετικό πλαίσιο.