Μηνιγγίτιδα σε βρέφος 18 μηνών στην Πάτρα

Βρέφος 18 μηνών διακομίστηκε στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων με μηνιγγίτιδα, η κατάσταση του βελτιώνεται με αντιβίωση

Βρέφος 18 μηνών διακομίστηκε στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων με μηνιγγίτιδα, η κατάσταση του βελτιώνεται με αντιβίωση

Μηνιγγίτιδα από μηνιγγιτιδόκοκκο εμφανίστηκε ξανά, αυτή τη φορά σε βρέφος 18 μηνών, το οποίο εισήχθη προχθές και νοσηλεύεται στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων της Πάτρας.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του thebest.gr, το 18μηνο αγοράκι διακομίσθηκε από το Νοσοκομείο Αγρινίου λόγω της επιδείνωσης της γενικής του κατάστασης.

Στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο, διενεργήθηκε εργαστηριακός έλεγχος, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι το βρέφος πάσχει από μηνιγγίτιδα προκαλούμενη από μηνιγγιτιδόκοκκο.

Όπως αναφέρουν οι γιατροί το βρέφος είναι σε καλή κατάσταση, του παρέχεται η απαιτούμενη αντιβίωση και παρακολουθείται στενά. Η εξέλιξη της υγείας του, με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα, φαίνεται ότι θα είναι ομαλή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το βρέφος είναι Ρομά, μένει στα Ιωάννινα και βρέθηκε με την οικογένειά του στο Αγρίνιο, όπου εμφάνισε τα πρώτα συμπτώματα και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Αγρινίου. Μετά την αρχική εξέταση, αποφασίστηκε η διακομιδή του στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων.

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors