Προορισμός της επίσκεψης ήταν ο διατηρητέος νερόμυλος ένα ιδιαίτερο σημείο αναφοράς για την τοπική ιστορία και παράδοση
Μια ημέρα γεμάτη χαρά, δημιουργικές δραστηριότητες και όμορφες στιγμές είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τα μέλη και οι φίλοι του Συλλόγου Γονέων Φίλων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αυτισμό Νομού Σερρών «Ηλιαχτίδα», κατά την εκδρομή που πραγματοποίησαν στον Γάζωρο Σερρών.
Προορισμός της επίσκεψης ήταν ο διατηρητέος νερόμυλος της οικογένειας Πισπιλή, ένα ιδιαίτερο σημείο αναφοράς για την τοπική ιστορία και παράδοση. Τα παιδιά γνώρισαν από κοντά τη λειτουργία του νερόμυλου και συμμετείχαν σε μια ενδιαφέρουσα ξενάγηση, ανακαλύπτοντας στοιχεία της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής μέσα σε ένα όμορφο φυσικό περιβάλλον.
Η εκδρομή συνεχίστηκε με περίπατο στο μονοπάτι που οδηγεί στο αμφιθέατρο της περιοχής, όπου μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να τραγουδήσουν, να χορέψουν και να μοιραστούν στιγμές ψυχαγωγίας και συντροφικότητας.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο σύλλογος στη φιλοξενία της οικογένειας Πισπιλή, ευχαριστώντας θερμά την Κατερίνα και τον Γιάννη για την εγκάρδια υποδοχή και τα κεράσματα που προσέφεραν στους συμμετέχοντες.
Όπως επισημαίνει η Ηλιαχτίδα, η εκδρομή άφησε σε όλους όμορφες εικόνες, ζεστά συναισθήματα και πολύτιμες αναμνήσεις, αποτελώντας μια εμπειρία που θα μείνει χαραγμένη στις καρδιές των παιδιών και των συνοδών τους.

