Έπειτα από 12 χρόνια απουσίας ο Μέγας Αλέξανδρος Ηράκλειας επέστρεψε στην 1η κατηγορία της ΕΠΣ Σερρών
Την κατάκτηση του πρωταθλήματος στον 1ο όμιλο της Β’ κατηγορίας της ΕΠΣ Σερρών πανηγύρισε ο Μέγας Αλέξανδρος Ηράκλειας.
Στο τελευταίο ματς της σεζόν η ομάδα της Ηράκλειας επικράτησε με 3-1 του Εθνικού Σιδηροκάστρου Β’, σε ένα αδιάφορο βαθμολογικά ματς, καθώς ο Μέγας Αλέξανδρος είχε κλειδώσει την πρωτιά από την προηγούμενη αγωνιστική.
Έτσι, ο ιστορικός σύλλογος της Ηράκλειας επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια της ΕΠΣ Σερρών, έπειτα από 12 έτη απουσίας και θα προσπαθήσει τη νέα αγωνιστική περίοδο, να καθιερωθεί στην κατηγορία, όπου έγραψε ιστορία τα προηγούμενα χρόνια.
Την απονομή του τίτλου στους πρωταθλητές, πραγματοποίησε ο πρόεδρος της ΕΠΣ Σερρών, Νίκος Κατσαβάκης, έχοντας στο πλευρό του ως εξέχων πρόσωπο τον Τάκη Βάβαλη ο οποίος στο παρελθόν, πέρασε από την ομάδα του Μέγα Αλέξανδρου Ηράκλειας.