Με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης συναντήθηκαν Σερραίοι Βουλευτές και εκπρόσωποι αγροτών (Φωτό)

Στη συνάντηση εκφράστηκε η βούληση της Κυβέρνησης να καταβληθούν οι ενισχύσεις στους πραγματικούς δικαιούχους

Στη συνάντηση εκφράστηκε η βούληση της Κυβέρνησης να καταβληθούν οι ενισχύσεις στους πραγματικούς δικαιούχους

Μια εξαιρετικά σημαντική συνάντηση με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, Μαργαρίτη Σχοινά πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026 στην οποία συμμετείχαν οι Σερραίοι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας (ΝΔ), Τάσος Χατζηβασιλείου, Φωτεινή Αραμπατζή και Θεόφιλος Λεονταρίδης αλλά και εκπρόσωποι των Σερραίων αγροτών για τα προβλήματα, που απασχολούν τον κόσμο του Πρωτογενούς Τομέα του Νομού Σερρών. Παρών στη συνάντηση ήταν και ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής.

Η ατζέντα της συνάντησης περιλάμβανε:
1. Τις εκκρεμείς πληρωμές λόγω: δεσμεύσεων από Δ/νση Τεχνικών Ελέγχων, εκκρεμοτήτων λανθασμένων ή ελλιπών ΑΤΑΚ, ανάγκης ενσωμάτωσης της νομοθετικής ρύθμισης για την επιλεξιμότητα των δημοσίων εκτάσεων των προγραμμάτων του Β’ Πυλώνα, όπως το πρόγραμμα των Νέων Αγροτών και τα Σχέδια Βελτίωσης
2. τα προβλήματα λόγω της ευλογιάς των αιγοπροβάτων και η ανάγκη αναγνώρισης της ανώτερης βίας για τη λήψη της συνδεδεμένης γάλακτος στους παραγωγούς, που αναγκάσθηκαν να προβούν σε σφαγές.

Παράλληλα τέθηκε και το θέμα της ανασύστασης των κοπαδιών αιγοπροβάτων. Αυτό, που κατέστη σαφές τόσο προς τον Διοικητή της ΑΑΔΕ όσο και προς την ηγεσία του ΥΠΑΑΤ είναι ότι τα ζητήματα αφορούν πραγματικούς και νόμιμους αγρότες και κτηνοτρόφους του Νομού Σερρών, οι οποίοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με τα διαχειριστικά ζητήματα του μικρού και πολυτεμαχισμένου κλήρου, κατά την διαδικασία μετάβασης των πληρωμών στην ΑΑΔΕ και των υποχρεώσεων του action plan προς την ΕΕ.

Τόσο ο Υπουργός όσο και ο Διοικητής της ΑΑΔΕ δήλωσαν ότι στην πρόθεση της Κυβέρνησης είναι η απάλειψη όλων των διαχειριστικών προβλημάτων που έχουν ανακύψει στο πεδίο και η καταβολή των ενισχύσεων στους πραγματικούς δικαιούχους.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν από πλευράς θεσμικής εκπροσώπησης των αγροτών οι:
Διαμαντής Διαμαντόπουλος, Πρόεδρος Πανσερραϊκού Αγροτικού Συλλόγου
Ελπίδα Σιδηροπούλου, Πρόεδρος Κτηνοτροφικού Συλλόγου Σερρών
Γιάννης Παναγής,  Αντιπρόεδρος Πανσερραϊκού Αγροτικού Συλλόγου
Ελένη Σιαψιάλη, Πρόεδρος Αγροτικού Συλλόγου Δήμου Αμφίπολης
Μάσριος Καλούδης, Μέλος Αγροτικού Συλλόγου Δήμου Αμφίπολης

Επίσης, στη σύσκεψη συμμετείχε και ο Υφυπουργός κ. Γιάννης Ανδριανός , ο κ. Ιωάννης Καββαδάς προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Ελέγχων, Ενισχύσεων και πληρωμών (ΓΔΕΛΕΠ) της ΑΑΔΕ και η κα Πεπερίδου Ευδοκία Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τεχνικών Ελέγχων της ΑΑΔΕ.

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors