Τα περισσότερα δημαρχιακά αυτοκίνητα έχουν γράψει πολλά χιλιόμετρα στα κοντέρ τους έχοντας «φάει τα ψωμιά τους»
Τα …γκαράζ των Δημάρχων του Νομού Σερρών «έψαξε» το Lionnews και σας παρουσιάζει τα οχήματα, που χρησιμοποιούν οι «άρχοντες» για τις καθημερινές τους μετακινήσεις εντός και εκτός συνόρων του Δήμου τους.
Δημοτικό όχημα με …prestige διαθέτει μόνο η Δήμαρχος Σερρών, Βαρβάρα Μητλιάγκα. Είναι ένα γερμανικό Audi A6 μεγάλου κυβισμού, το οποίο βέβαια η κ.Μητλιάγκα το βρήκε στο Δήμο από τους προκατόχους της(σσ αγοράστηκε κατά τη δεύτερη θητεία του άλλοτε Δημάρχου Σερρών, Γιάννη Βλάχου).

Δήμαρχος … με ιταλικό ταπεραμέντο είναι ο Δήμαρχος Σιντικής, Γιώργος Τάτσιος, καθώς το αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του (το οποίο επίσης βρήκε από τον προκάτοχό του, Φώτη Δομουχτσίδη) είναι ένα πανέμορφο Lancia Delta. Ένα αυτοκίνητο, που πραγματικά διαθέτει πανέμορφο design και σε κάθε περίπτωση δεν είναι μεγάλου κυβισμού.

Ιταλικά φαίνεται ότι επιμένει και η Δήμαρχος Βισαλτίας, Βάνα Πλιάκου, η οποία διάθετει στο parking του Δήμου Βισαλτίας ένα «ομόσταβλο» με τον Γιώργο Τάτσιο αυτοκίνητο αλλά σαφώς μικρότερο σε διαστάσεις αμαξώματος και κυβισμό, όπως όντως είναι το Lancia Y. Σημειωτέον, ότι και σε αυτήν την περίπτωση, το όχημα κληροδοτήθηκε στην κ.Πλιάκου, μιας που και ο τέως Δήμαρχος Βισαλτίας, Αθανάσιος Μασλαρινός χρησιμοποιούσε το εν λόγω αμάξι για τις μετακινήσεις του. Ωστόσο, η κ.Πλιάκου προτιμά για τις μετακινήσεις της το δικό της όχημα, ένα γαλλικό Citroen C3.

Χωρίς δημαρχιακό αυτοκίνητο είναι οι Δήμοι Ν.Ζίχνης και Εμμανουήλ Παππά. Ήδη, από τα χρόνια του αείμνηστου Ανδρέα Δαϊρετζή υπήρχε … «άρνηση» για δημαρχιακό αυτοκίνητο, κάτι που επιβεβαιώνει και ο νυν Δήμαρχος Νέας Ζίχνης, Παντελής Μπόζης.
Και ο Δημήτρης Νότας, όμως, στο Δήμο Εμμανουήλ Παππά δεν διαθέτει δημαρχιακό αυτοκίνητο και για τις ανάγκες των μετακινήσεών του χρησιμοποιεί το προσωπικό του ΙΧ. Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του Δήμου Εμμανουήλ Παππά και επί θητείας Ευάγγελου Καλαθά υπήρχε τότε ένα Jeep Cherokee μοντέλο του 2007 με μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου λόγω της τετρακίνησης, που διέθετε.

Ιαπωνία «ψηφίζει» ο Δήμαρχος Ηράκλειας, Κλεάνθης Κοτσακιαχίδης, ο οποίος έχει στο γκαράζ του Δημαρχιακού Μεγάρου Ηράκλειας ένα Toyota Avensis παλαιότερης γενιάς 1.6 κυβικών εκατοστών, το οποίο είναι το ίδιο αυτοκίνητο με αυτό, που χρησιμοποιούσε και ο τέως Δήμαρχος Ηράκλειας, Γιώργος Κουτσάκης.

Toyota Avensis διαθέτει και ο Δήμος Αμφίπολης (ίδιο μοντέλο, ίδιου κυβισμού), ωστόσο, ο Δήμαρχος Αμφίπολης, Στέργιος Φραστανλής προτιμά για τις μετακινήσεις του το δεύτερο προσωπικό του αυτοκίνητο, εν προκειμένω ένα Fiat Panda, το οποία διακρίνεται για την ευελιξία και τη χαμηλή κατανάλωσή του.

Στο γκαράζ του Διοικητηρίου Σερρών σταθμεύουν πολλά αυτοκίνητα, που εξυπηρετούν τις επαυξημένες ανάγκες των κάθε λογής υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών. Άλλωστε το οδικό δίκτυο του Νομού Σερρών είναι μακράν το μεγαλύτερο (σε έκταση και χιλιόμετρα) εν σχέσει με τις άλλες έξι(6) Περιφερειακές Ενότητες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας(ΠΚΜ). Ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών, Παναγιώτης Σπυρόπουλος έχει επιλέξει για τις μετακινήσεις του ένα Kia Ceed. Ένα μοντέλο, που ως χαρακτηριστικό του γνώρισμα έχει την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, όπως όλα άλλωστε τα κορεάτικα μοντέλα της Kia βάσει σχετικών ερευνών, που κάθε τόσο φιλοξενούνται στον «ειδικό τύπο».