Δομουχτσίδης: «Μας βρήκαν μπόσικους και θα κάνουν και Κέντρο Διαπίστευσης στη Δομή Σιντικής»

Προσκεκλημένος της εκπομπής «Σε 15 λεπτά» ο πρώην Δήμαρχος και νυν επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Σιντικής, Φ.Δομουχτσίδης

Προσκεκλημένος της εκπομπής «Σε 15 λεπτά» ο πρώην Δήμαρχος και νυν επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Σιντικής, Φ.Δομουχτσίδης

Επίθεση με οξείς χαρακτηρισμούς κατά του νυν Δημάρχου Σιντικής, Γιώργου Τάτσιου εξαπέλυσε μιλώντας στην εκπομπή «Σε 15 λεπτά» του Lionnews ο πρώην Δήμαρχος της περιοχής και νυν επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, Φώτης Δομουχτσίδης.

Ο κ.Δομουχτσίδης, ο οποίος διετέλεσε για δύο συνεχείς θητείες Δήμαρχος Σιντικής (2014-2019 και 2019-2023) χαρακτήρισε αλαζόνα τον κ.Τάτσιο και τον κατηγόρησε ευθέως ότι μολονότι βρήκε υπογεγραμμένες συμβάσεις για έργα εντούτοις και επί του παρόντος δεν έχει κάνει το παραμικρό. «Παρέδωσα το Δήμο Σιντικής με αποθεματικό 10,5 εκατομμύρια ευρώ βάσει έκθεσης ορκωτών λογιστών και κατόπιν δικής μου πρωτοβουλίας. Ο κ.Τάτσιος βρήκε συμβασιοποιημένα έργα από τη δική μας τελευταία θητεία και δεν έχει κάνει τίποτα έως τώρα. Τρανό παράδειγμα το έργο του εκσυγχρονισμού των 13 υδραγωγείων σε Τοπικές Κοινότητες του Δήμου Σιντικής προϋπολογισμού 3,8 εκατομμυρών ευρώ για το οποίο δεν έγινε το παραμικρό με ευθύνη της δημοτικής αρχής του Γιώργου Τάτσιου. Είμαι περήφανος, που στα δικά μας χρόνια επιτεύχθηκε η ανασυγκρότηση του Δήμου Σιντικής. Δυστυχώς, όμως, το έργο εκείνων των χρόνων ανακόπηκε με υπαιτιότητα του τωρινού Δημάρχου, ο οποίος συμπεριφέρεται με τρόπο αλαζονικό», υποστήριξε συγκεκριμένα ο κ.Δομουχτσίδης.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η τοποθέτηση του κ.Δομουχτσίδη για τα Λουτρά Σιδηροκάστρου. Ερωτηθείς για το έγγραφο της υπηρεσίας του Υπουργείου Τουρισμού και την απώλεια του ειδικού σήματος λειτουργίας της μονάδας ιαματικής θεραπείας των Λουτρών, που συνέβη επί δικών του ημερών (σσ Αύγουστος 2023) ο κ.Δομουχτσίδης επέλεξε να απαντήσει με …επίθεση στο σήμερα. Μάλιστα, είπε χαρακτηριστικά ότι «Ο κ.Τάτσιος απέτυχε να διαχειριστεί τα Λουτρά Σιδηρποκάστρου. Δεν λέω τίποτα άλλο, γιατί θα κάνω ζημιά παντού. Ο νοών νοείτω!».

Σε ό,τι αφορά τη Δομή στο Κλειδί της Σιντικής και τον τρόπο, που αυτή λειτουργεί,  ο κ.Δομουχτσίδης, αφού έκανε μια ιστορική αναδρομή στις ημέρες του 2020, όταν και δηλαδή «επεβλήθη η ίδρυσή της για εθνικούς λόγους», όπως χαρακτηριστικά τόνισε, από τον τότε Υπουργό Μετανάστευσης, Νότη Μηταράκη, σημείωσε όλο νόημα ότι «Σήμερα η Δομή λειτουργεί με τρόπο απαράδεκτο», ενώ προχωρώντας ένα βήμα παραπάνω αποκάλυψε ότι πολύ σύντομα θα δημιουργηθεί εντός της εν λόγω Δομής και Κέντρο Διαπίστευσης (σσ το τρίτο σε όλη τη χώρα). «Μας βρήκαν μπόσικους και χαλαρούς και θα μας φέρουν και Κέντρο Διαπίστευσης με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επιπλέον προσωπικό και σε άλλα βάρη. Θα δείτε ότι σε λίγο θα κλείνουν Δομές σε άλλα σημεία της χώρας και η δική μας στο Κλειδί Σιντικής ολοένα και θα …”αναβαθμίζεται”», υπογράμμισε εμφατικά ο Φώτης Δομουχτσίδης.

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors