Στον τελευταίο αγώνα μπαράζ οι «πράσινοι» κέρδισαν με 1-0 στην ουδέτερη έδρα της Προσοτσάνης τον Αετό Βαθυτόπου και ανέβηκαν κατηγορία
Ολοκληρώθηκε το παζλ των 12 ομάδων της Α’ κατηγορίας της ΕΠΣ Δράμας με τον Μακεδονικό Αλιστράτης να επιστρέφει στη μεγάλη κατηγορία ύστερα από τρία(3) χρόνια απουσίας! Η ομάδα των Σερρών, η οποία ως γνωστόν αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της ΕΠΣ Δράμας, επικράτησε στον αγώνα μπαράζ για το τελευταίο εισιτήριο ανόδου κερδίζοντας με 1-0 στην ουδέτερη έδρα της Προσοτσάνης τον Αετό Βαθυτόπου με γκολ στο τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων από τον αριστερό μπακ Αντώνη Δημητριάδη!

Συγκινητική και ενθουσιώδης η υποστήριξη των φιλάθλων της ομάδας από το Δήμο Νέας Ζίχνης, καθώς οι «Green Boys alistrati» ήταν στις κερκίδες του γηπέδου «Γεώργιος Μακρής» της Προσοτσάνης και εμψύχωσαν καθοριστικά τους παίκτες.

