Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε, σήμερα, ότι η Ελλάδα τίθεται πλέον εκτός λίστας των κρατών με μακροοικονομικές ανισορροπίες
Την έξοδο της Ελλάδας από τη λίστα των χωρών με «μακροοικονομικές ανισορροπίες» ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εξέλιξη που, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, σηματοδοτεί το επίσημο τέλος της ευρωπαϊκής επιτήρησης που ξεκίνησε με την οικονομική κρίση πριν από 16 χρόνια.
Ο κ. Μητσοτάκης έκανε λόγο για δικαίωση των προσπαθειών πολιτών και Πολιτείας, υπογραμμίζοντας ότι η οικονομική σταθερότητα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για καλύτερους μισθούς, νέες θέσεις εργασίας και σταδιακή μετατροπή της ανάπτυξης σε ευημερία για τους πολίτες.
Αναλυτικά ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρει, « η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε, σήμερα, ότι η Ελλάδα τίθεται πλέον εκτός λίστας των κρατών με «μακροοικονομικές ανισορροπίες». Κάτι που σημαίνει και το επίσημο τέλος κάθε επιτήρησης. Κλείνει, έτσι, ένα αρνητικό κεφάλαιο που άνοιξε πριν από 16 χρόνια, με τη χώρα μας να αποκαθιστά πλήρως την κανονικότητα στην οικονομία της. Και, μάλιστα, σε μία στιγμή που 10 άλλα κράτη-μέλη τίθενται σε καθεστώς εποπτείας λόγω υπερβολικών ελλειμμάτων.