Σκοπός του «Κλικ, προστάτευσέ το!» είναι να στρέψει τη ματιά των μαθητών σε ό,τι είναι αναγκαίο να προστατευθεί στην περιοχή τους
Την Παρασκευή 16 Μαΐου το Δημοτικό σχολείο Ροδολίβους παίρνει μέρος στην έκθεση φωτογραφίας «Κλικ, προστάτευσέ το!» και αναμένεται να υποδεχτεί 50 μαθητές από το 3ο Γυμνάσιο Σερρών. Η έκθεση θα είναι ανοιχτή για το κοινό από τις 9 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι.
Πρόκειται για μία παράλλη έκθεση της εκπαιδευτικής δράσης, που διοργανώνεται από το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, συντονιστικό φορέα του περιφερειακού δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Κλικ, προστάτευσέ το!».
Πρόκειται για ένα δίκτυο σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της Κεντρικής Μακεδονίας, που λειτουργεί από το 2014, στα οποία, ένας ή περισσότεροι εκπαιδευτικοί εφαρμόζουν σε μία ομάδα μαθητών την εκπαιδευτική πρόταση Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Δικτύου, η οποία αξιοποιεί την τέχνη της φωτογραφίας.

Σκοπός της εκπαιδευτικής πρότασης είναι να στρέψει τη ματιά των μαθητών σε ό,τι είναι αναγκαίο να προστατευθεί στην πόλη ή την περιοχή τους, να τους ευαισθητοποιήσει και να τους παροτρύνει στην ανάληψη ενεργού δράσης.
Οι μαθητές καλούνται να ερευνήσουν και να αποφασίσουν ποιο στοιχείο του περιβάλλοντός τους απειλείται και να αναλάβουν δράση φωτογραφίζοντάς το και προστατεύοντάς το. Η ποικιλία θεμάτων, που οι μαθητές επέλεξαν ότι αξίζει να προστατευθούν αυτή τη σχολική χρονιά και η διαφορετική οπτική μαθητών Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνασίων, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Ειδικών σχολείων) αποτυπώνονται σε αυτή την έκθεση, που μετά τα δύσκολα χρόνια της Covid-19 και τις ψηφιακές μοιραία παρουσιάσεις επανήλθε ζωντανά με τη μεγαλύτερη συμμετοχή σχολείων, που υπήρξε ποτέ.