«Η πίτα δεν είναι απλώς ένα γεύμα, αλλά ένας τρόπος να τιμήσουμε τις γεύσεις των προγόνων μας!» επεσήμαναν οι διοργανωτές της εκδήλωσης
Η «1ης Γιορτής Πίτας» διοργανώθηκε με άρτιο τρόπο από το δραστήριο Σύλλογο Γυναικών Μαρτυρικών Κερδυλλίων Σερρών. Οι γυναίκες του εν λόγω χωριού, που διοικητικά υπάγεται στο Δήμο Αμφίπολης, φρόντισαν και παρασκεύασαν πίτες όλο των ειδών, μεταξύ άλλων μελιτζανόπιτα, γαλατόπιτα, ριζόπιτα, σπανακοτυρόπιτα, κολοκυθόπιτα και πολλές ακόμη, τις οποίες και απήλαυσαν κάτοικοι και επισκέπτες στο περιθώριο της γιορτής!

Στην ουσία ήταν μια εκδήλωση προβολής της τοπικής παραδοσιακής γαστρονομίας και πραγματικά οι γυναίκες της περιοχής είναι άξιες συγχαρητηρίων, που αποτόλμησαν για πρώτη φορά αυτό το εγχείρημα.
«Η πίτα δεν είναι απλώς ένα γεύμα, αλλά ένας τρόπος να ενωθούμε, να θυμηθούμε τις ρίζες μας και να τιμήσουμε τις γεύσεις των προγόνων μας!» επεσήμαναν οι υπεύθυνοι του Συλλόγου Γυναικών Μαρτυρικών Κερδυλλίων Σερρών.
Να σημειωθεί ότι στην εν λόγω γιορτή συμμετείχαν γυναίκες από τους Συλλόγους Μεσολακκιάς, Παλαιοκώμης, Ευκαρπίας, Μαυροθάλασσας, Οφρυνίου Καβάλας και Αγγίστας.
1ο βραβείο: Βιβή Βασιλικούδη
2ο βραβείο: Κωνσταντίνα Πολίτου
3ο βραβείο: Ευαγγελία Καζά