Δυστυχώς, ούτε φέτος η παραλία των Κερδυλλίων «φιγουράρει» στη λίστα με τις «Γαλάζιες Σημαίες» – Δεν κατατέθηκε ούτε καν ο σχετικός φάκελος…
Άλλη μία χρονιά, που η μοναδική παραλία του Νομού Σερρών, η παραλία των Κερδυλλίων, μένει χωρίς την ποθητή «Γαλάζια Σημαία». Οι παραλίες της Ασπροβάλτας, της Τούζλας, των Βρασνών, της Κάριανης και του Σταυρού πήραν τη «Γαλάζια Σημαία», κάτι που σε μεγάλο βαθμό αποδεικνύει την καθαρότητα (μεταξύ άλλων) των υδάτων τους.
Για να δοθεί η «Γαλάζια Σημαία» υπάρχουν μία σειρά προϋποθέσεων και «κριτηρίων», που πρέπει να πληρούνται. Βασική προϋπόθεση προκειμένου μία ακτή να μπορεί να είναι υποψήφια για βράβευση με τη «Γαλάζια Σημαία» είναι να αποτελεί επίσημα χαρακτηρισμένη κολυμβητική περιοχή. Επιπλέον, είναι υποχρεωτικό στην εν λόγω ακτή να υπάρχει εντός της προτεινόμενης περιοχής βράβευσης, σημείο δειγματοληψίας. Επιπρόσθετα, επί της ακτής και εντός του βραβευμένου τμήματος της ακτής θα πρέπει να υπάρχουν οι υποδομές και να παρέχονται οι υπηρεσίες προς τους λουόμενους, όπως ορίζεται σαφώς από τα κριτήρια του Προγράμματος.

Ο Δήμαρχος Αμφίπολης, προφανώς αμέλησε (ή αδιαφόρησε) να κινητοποιηθεί για το ζήτημα αυτό και την ίδια ώρα οι Σερραίοι επιχειρηματίες (σσ Στέλλα Τζιώνη-Ηλίας Κομητούδης), που αμφότεροι εδώ και χρόνια δραστηριοποιούνται επιτυχώς στη συγκεκριμένη περιοχή δεν ανέλαβαν φέτος το κόστος της αίτησης προς την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ). Κάτι, που το έκαναν στο παρελθόν πολλάκις και προφανώς είναι προς τιμήν τους, που αυτοβούλως ανέλαβαν τα έξοδα κατάρτισης του σχετικού φακέλου και γενικώς την όλη πρωτοβουλία.
Είναι «ΚΡΙΜΑ» για τον νομό Σερρών, που δεν αξιοποιεί το κομμάτι αυτό και μάλιστα σε μία εποχή, που ο τουρισμός στην Ελλάδα λογίζεται (κι όντως είναι) η «βαριά βιομηχανία» της χώρας και όλοι περιμένουν να «στηριχθούν» στους Έλληνες και κυρίως στους Βαλκάνιους επισκέπτες. Είναι «ΚΡΙΜΑ» αυτό, το δώρο της φύσης να μένει ανεκμετάλλευτο εξαιτίας της αδιαφορίας των τοπικών Φορέων.
Η παραλία των Κερδυλλίων έχει προοπτική εξέλιξης αλλά, δυστυχώς, μέχρι σήμερα ελάχιστοι ήταν αυτοί, που ενδιαφέρθηκαν στην πράξη. Έχει παραλία που απλώνεται σε θεαματική έκταση, έχει υπέροχη αμμουδιά και επιπλέον έχει κατάλληλη έκταση και για δόμηση. Αλλά τα χρόνια περνούν και πάλι παραμένει αναξιοποίητη. Τα Κερδύλλια είναι το σημείο εκείνο του Νομού Σερρών, που θα μπορούσαν να αποσυμφορήσουν άλλες γειτονικές παραλίες, οι οποίες τα καλοκαίρια ασφυκτιούν.
Κλείνω με τούτο: Πόσες φορές άκουσα κι άραγε πόσες ακόμη θα ξανακούσω από στόματα αιρετών κάθε βαθμού και αξιώματος τη φράση «το συγκριτικό μας πλεονέκτημα»! Κρίμα! Και ύστερα λένε ότι ο Νομός Σερρών έχει και θάλασσα!