Το θέμα κατάργησης της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων που άνοιξε η κυβέρνηση, θα έχει συνέχεια (και πλακίτσα)
Καλημέρα σας και χρόνια πολλά στους/στις εορτάζοντες/εορτάζουσες!
Μεγάλη ημέρα η σημερινή… και δεν εννοώ λόγω γιορτής. Θα σκάσει βόμβα, όχι μεγατόνων, αλλά όπως και να είναι, βόμβα θα είναι! Έρχεται…
Ακόμη ένα κρούσμα εγκληματικότητας εφήβων. Διαβάζω πως συνελήφθη 17χρονος για άγριο ξυλοδαρμό 50χρονου, όχι στις Σέρρες. Κόντεψαν να τον σκοτώσουν τον άνθρωπο! Κάθε μέρα διαβάζουμε και ένα περιστατικό με πρωταγωνιστές ανηλίκους. Περιστατικά άγριας βίας, που πραγματικά δεν τα χωράει ανθρώπου νους.
Το πρόβλημα πλέον είναι πολύ σοβαρό. Είναι καιρός να ασχοληθούμε με υπευθυνότητα, αν δεν είναι ήδη αργά. Πρώτα θα πρέπει να προσδιοριστεί η αιτία του κακού. Να μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο όμως και να ειπωθούν αλήθειες, που συνήθως πονάνε.
Να σταματήσουμε να χαϊδεύουμε αφτιά… τα αφτιά των παιδιών, κυρίως των γονιών, των νομοθετών, των πολιτικών, όλων μας. Έχουμε όλοι ευθύνη! Ευθύνη κυρίως, γιατί αφήσαμε να απαξιωθούν όλα, το σύστημα αξιών της κοινωνίας μας κυρίως.
Ο άκριτος δικαιωματισμός, η εστίαση στα υλικά αγαθά, οι υπερβολές στον τρόπο συμπεριφοράς προς τα παιδιά που οδηγούν συνήθως στο να τα κακομαθαίνουμε, η άρνηση πολλών νέων γονιών (όχι όλων προς Θεού) να κατανοήσουν πως τα παιδιά χρειάζονται φροντίδα στην ψυχή και πολλά ΟΧΙ!!! Πρέπει να το πάρουμε από την αρχή, να σώσουμε ό,τι προλαβαίνουμε.
Πάρτε θέση αναπαυτική και ποπ κορν. Ή έστω σπόρια! Το θέμα κατάργησης της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων που άνοιξε η κυβέρνηση, θα έχει συνέχεια (και πλακίτσα). Δεν ξέρω αν θα έχει τα κότσια τελικά ο Μητσοτάκης να προχωρήσει – γιατί χρειάζονται guts – αλλά αν, λέω αν προσχωρήσει, θα ζήσουμε στιγμές απείρου κάλους.
Ήδη πήραμε μία γεύση με τις πρώτες δηλώσεις συνδικαλιστών. Παρήγορο βέβαια είναι, πως δεν υπήρξαν αντιδράσεις πολλές και ισχυρές από την αντιπολίτευση. Έχει το ενδιαφέρον της και η δημοσκόπηση που δημοσιοποιήθηκε όπου φαίνεται η πλειοψηφία της κοινωνίας, ακόμη και αριστερών πεποιθήσεων, να συμφωνεί στην κατάργηση της μονιμότητας. Μπορεί να ζήσουμε να το δούμε και αυτό επιτέλους στην Ελλάδα.