Ακόμη ένα ανήλικο παιδί επιχείρησε να βάλει τέλος στη ζωή του στη Θεσσαλονίκη, αλλά ευτυχώς οι γονείς του πρόλαβαν και το μετέφεραν στο νοσοκομείο
Δύο ημέρες μετά την τραγωδία στην Ηλιούπολη με τα δύο κορίτσια που αποφάσισαν να βάλουν τέλος στη ζωή τους, πέφτοντας από τον 6ο όροφο πολυκατοικίας, μία νέα απόπειρα αυτοκτονίας ανήλικου έχει συνταράξει μια οικογένεια στη Θεσσαλονίκη.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στην ΕΡΤ, αποκάλυψε πως το βράδυ της Τετάρτης ακόμη ένα ανήλικο επιχείρησε να βάλει τέλος στη ζωή του, αλλά ευτυχώς οι γονείς του πρόλαβαν και το μετέφεραν στο νοσοκομείο. Ο υπουργός Υγείας δεν έδωσε καμία άλλη πληροφορία για την απόπειρα αυτοκτονίας ή για την κατάσταση υγείας του παιδιού. «Πρέπει οι γονείς να πάρα πολύ προσεκτικοί, είναι μία δύσκολη κατάσταση, πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση, γιατί υπάρχουν αυξημένα περιστατικά τέτοιου τύπου τάσεων στα παιδιά», είπε ο υπουργός.
Διεύκρινισε πως έχει δώσει εντολή με εγκύκλιο για εγρήγορση σε όλες τις παιδοψυχιατρικές κλινικές του ΕΣΥ καθώς υπάρχουν αυξημένα περιστατικά απόπειρας αυτοκτονίας σε αυτές τις τρυφερές ηλικίες.
Αυτό άλλωστε δείχνουν και τα ευρήματα του Παρατηρητηρίου Αυτοκτονιών της «Κλίμακα» που κατέγραψαν αύξηση στις αυτοκτονίες σε παιδιά ηλικίας από 15 έως 19 χρόνων.
Μάλιστα, τους πρώτους μήνες του 2026 ένα παιδί ηλικίας από 12 έως 14 χρόνων και 8 παιδιά από 15 έως 19 χρόνων έχουν βάλει τέλος στη ζωή τους, τη στιγμή που όλο το 2025 καταγράφονταν συνολικά 7 αυτοκτονίες.