Τα βρόμικα νέρα και η δυσώδης μυρωδιά υποχρέωσαν συνεργείο της ΔΕΥΑΣ να μεταβεί στην Γ.Παπανδρέου για να επιδιορθώσει τη βλάβη στο φρεάτιο
Τη μύτη τους κρατούσαν οι πολίτες, που διέρχονταν τις πρωινές ώρες της Δευτέρας 24 Μαρτίου 2025 από την απαρχή της οδού Γεωργίου Παπανδρέου στο ύψος περίπου της Αστυνομικής Διεύθυνσης Σερρών εξαιτίας «βουλωμένου» φρεατίου.
Περίοικοι παρατήρησαν ότι στο εν λόγω σημείο και επί του οδοστρώματος είχαν εμφανιστεί μαύρα νερά ενώ από το επίμαχο φρεάτιο αναδυόταν μία έντονη μυρωδιά. Αμέσως, ειδοποιήθηκε η ΔΕΥΑΣ, συνεργείο της οποίας έσπευσε με κατάλληλο όχημα επιτόπου και προχώρησε στην επιδιόρθωση της βλάβης.
