Αν και ο Ηρακλής Αμμουδιάς ανέβασε την απόδοσή στο β’μέρος απέναντι στην Αλεξανδρούπολη δεν κατάφερε να πάρει τους τρεις βαθμούς
Ο Ηρακλή Αμμουδιάς άσφαιρος δεν τα κατάφερε στο γήπεδό του να αποσπάσει τους τρεις πολύτιμους βαθμούς. Έμεινε στο 0-0 με αντίπαλο την ομάδα της Αλεξανδρούπολης.
Ισορροπημένο το πρώτο ημίχρονο χωρίς φάσεις όμως στις δύο εστίες. Στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα της Αμμουδιάς ανέβασε την απόδοση κι είχε τρεις πολύ καλές στιγμές με τους Ζιάκα,Τζελίδη και Καρυοφύλλη για να πετύχει κάποιο τέρμα.
Στο 85′ ο Ηρακλής έμεινε με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του Τενεκέ.