Φωτιά σε αστικό λεωφορείο στη Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης

Η φωτιά εκδηλώθηκε σε καλωδιώσεις του πίσω μέρους παλαιού λεωφορείου στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, χωρίς να προκαλέσει σοβαρές ζημιές

Η φωτιά εκδηλώθηκε σε καλωδιώσεις του πίσω μέρους παλαιού λεωφορείου στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, χωρίς να προκαλέσει σοβαρές ζημιές

Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική το πρωί της Τρίτης 6 Μαΐου λίγο μετά τις 10:20 στη Θεσσαλονίκη και πιο συγκεκριμένα στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη, καθώς υπό αδιευκρίνιστους ως τώρα λόγους πήρε φωτιά το πίσω μέρος ενός αστικού λεωφορείου.

Στο σημείο έφτασαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής με δύο οχήματα και έξι στελέχη, ωστόσο η φωτιά είχε κατασβεστεί από εργαζόμενους στον Οργανισμό προ αφίξεως των πυροσβεστών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η φωτιά ήταν μικρής έκτασης και εκδηλώθηκε σε καλωδιώσεις στο πίσω μέρος ενός παλαιού λεωφορείου το οποίο δεν εκτελούσε συγκοινωνιακό έργο.

 

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors