Εύβοια: Βρέφος κατέληξε στο Νοσοκομείο – Η οικογένεια έχει χάσει και άλλο παιδί

Το βρέφος μεταφέρθηκε αρχικά στο Νοσοκομείο Χαλκίδας και στη συνέχεια στο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, όπου άφησε την τελευταία του πνοή

Το βρέφος μεταφέρθηκε αρχικά στο Νοσοκομείο Χαλκίδας και στη συνέχεια στο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, όπου άφησε την τελευταία του πνοή

Απέραντη θλίψη σκόρπισε η τραγική είδηση του αιφνίδιου θανάτου ενός βρέφους από την Εύβοια τα ξημερώματα της Κυριακής.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το eviaonline.gr, το βρέφος νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, όπου δυστυχώς κατέληξε. Ως πιθανή αιτία θανάτου εκτιμάται η ανακοπή.

Οι γονείς του βρέφους το μετέφεραν αρχικά στο Νοσοκομείο Χαλκίδας, καθώς παρουσίασε ταχύπνοια. Οι ιατρικές εξετάσεις έδειξαν αυξημένο ένζυμο στην καρδιά, γεγονός που οδήγησε στη διακομιδή του στο Παίδων. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, το βρέφος δεν τα κατάφερε.

Η οικογένεια, που ζει σε χωριό του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων, βιώνει μια δεύτερη ανείπωτη τραγωδία, καθώς το 2020 είχε χάσει και άλλο παιδί, ένα τετράχρονο αγοράκι, επίσης από ανακοπή.

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors