Ενημέρωση για το νερό χωρίς τη ΔΕΥΑΣ γίνεται; Στον Λευκώνα γίνεται

Ενημέρωση για το νερό χωρίς τη ΔΕΥΑΣ (το είδαμε κι αυτό), η Ν.Ε. ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ- οι υποδομές - το Σερραϊκό «άρωμα» στο Μαξίμου, τέλος ο ΟΠΕΚΕΠΕ (καλά ξυπνητούρια)

Ενημέρωση για το νερό χωρίς τη ΔΕΥΑΣ (το είδαμε κι αυτό), η Ν.Ε. ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ- οι υποδομές – το Σερραϊκό «άρωμα» στο Μαξίμου, τέλος ο ΟΠΕΚΕΠΕ (καλά ξυπνητούρια)

Φωνές, αγανάκτηση και αίτημα να μην πληρώνουν λογαριασμούς οι κάτοικοι των περιοχών που «χτυπήθηκαν» από το ουράνιο. Εύλογο το αίτημα και η αγανάκτηση. Εύλογο να ζητούν οι άνθρωποι συγκεκριμένες απαντήσεις για τη λύση που πρέπει να δοθεί ΑΜΕΣΩΣ. Εύλογο και το ερώτημα «που ήταν η ΔΕΥΑΣ, οέο;» στη μάζωξη στο Λευκώνα.

Δεν είδαν οι άνθρωποι κανέναν …νερουλά. Γιατί πήγε ο κ. Κουφοτόλης και όχι η κ. Χατζηγαβριήλ (δεν λέω η Δήμαρχος) μαζί με τον κ. Σαφαρίκα; Η πρώτη αντιπρόεδρος ο δεύτερος Διευθυντής της ΔΕΥΑΣ. Οι πλέον αρμόδιοι.

Η ενασχόληση με τα κοινά είναι δύσκολη υπόθεση κα αντιπρόεδρε. Δεν είναι μόνο φωτογραφίες και γραφειάρες και ύφος δέκα καρδιναλίων και παχιά λόγια – ενίοτε με βαριές κουβέντες, βλέπε περίπτωση Σάκη Γάτσιου – όταν αισθάνεστε θιγμένη.

Η θέση του αιρετού είναι να μιλά και να εξηγεί πρόσωπο με πρόσωπο στον κόσμο, στα δύσκολα. Εσάς περίμεναν οι Λευκωνιώτες προχθές. Νταξει, ας ήταν και ο κ. Κουφοτόλης που είναι και χωριανός και ξέρει πρόσωπα..

Η ΔΕΥΑ Ηράκλειας έβγαλε δελτίο τύπου για τις ενέργειες που έγιναν για τις αναλύσεις στο νερό, μετά τα μαντάτα των Σερρών. Ξεκινάει με το εξής: Σχετικά με το θόρυβο που δημιουργήθηκε σ΄ ό,τι αφορά στην ποιότητα του πόσιμου νερού στο Δήμο Ηράκλειας και επειδή διαδίδονται με μεγάλη ταχύτητα ανυπόστατες πληροφορίες που δημιουργούν πανικό στους δημότες μας, κλπ. Μερικοί όντως βρίσκουν ευκαιρία πάντως για να κάνουν τα δικά τους…μετά μου λέτε πως θα πάμε μπροστά. ΠΟΤΕ!

Μπροστά βγαίνει όμως η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ. Μετά την ημερίδα ήρθε και το δελτίο τύπου για τις υποδομές στις Σέρρες, που όπως λέει, η Κυβέρνηση ξεχνά! Έλα, δεν το πιστεύω!!! Η Κυβέρνηση ξεχνά τις Σέρρες; Με τόοοοση παρουσία των Σερρών χρόνια τώρα στο Μαξίμου; Τόση παρουσία δίπλα στον Πρωθυπουργό (θα έγραφα την παροιμία, αλλά χρειάζονται πολλά … παπάκια@@); Πιπέρι θα σας βάλω στο στόμα και καυτερή πιπεριά στο πληκτρολόγιο…

Ξυπνήσατεεεε(;;;;) κατά παράφραση του «γυρίσατε» της Καρέζη. Για τον ΟΠΕΚΕΠΕ μιλάω. Καλά ξυπνητούρια!

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors