Νέα διοίκηση με τριετή θητεία θα εκλέξει το σωματείο εργαζομένων του Νοσοκομείου Σερρών “Ο Αγιος Λουκάς” την Πέμπτη 14 Μαΐου
Εκλογές θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 14 Μαΐου και από τις 7 το πρωί έως τις 4.30 το απόγευμα για την ανάδειξη νέας διοίκησης και νέας εξελεγκτικής επιτροπής στο συμβουλίου του σωματείου εργαζομένων του Νοσοκομείου Σερρών «Ο Άγιος Λουκάς».
Η θητεία της νέας διοίκησης θα είναι τριετής. Στην εκλογική διαδικασία συμμετέχουν οι συνδυασμοί «Ανεξάρτητη Κίνηση Εργαζομένων» κι η «Αγωνιστική Συσπείρωση Υγειονομικών».
Δώδεκα υποψήφιοι διεκδικούν επτά θέσεις στο νέο Δ.Σ.
Από τον συνδυασμό «Ανεξάρτητη Κίνηση Υγειονομικών» υποψήφιοι είναι οι:
Ιωάννης Αγοραστός, Λεωνίδας Αποστολίδης, Ηλίας Γερμενίδης, Κωνσταντίνος Δαλαβέρας, Γεώργιος Καμήλαλης, Αικατερίνη Νικολαΐδου, Ιωάννης Πάζης, Κωνσταντίνος Παραφέλας και Σουλτάνα Χαβάρη.
Από τον συνδυασμό «Αγωνιστική Συσπείρωση Υγειονομικών» που ανήκει στο ΠΑΜΕ υποψήφιοι είναι οι: Συμεών Καραΐσκος, Κωνσταντίνος Κωντσιλίδης κι Ευάγγελος Παπαμιχάλης.
Οι εκλογές θα διεξαχθούν στο Νοσοκομείο Σερρών.