Έφυγε από τη ζωή και η δεύτερη 17χρονη που έπεσε από πολυκατοικία στην Ηλιούπολη

Η ανήλικη νοσηλευόταν από τις 12 Μαΐου στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου ΚΑΤ, δίνοντας μάχη για τη ζωή της

Η ανήλικη νοσηλευόταν από τις 12 Μαΐου στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου ΚΑΤ, δίνοντας μάχη για τη ζωή της

Βαρύ πένθος έχει προκαλέσει η τραγωδία στην Ηλιούπολη, καθώς κατέληξε και η δεύτερη 17χρονη μαθήτρια που είχε τραυματιστεί σοβαρά μετά την πτώση της μαζί με φίλη της από τον 6ο όροφο πολυκατοικίας.

Αθήνα: Δύο 17χρονες έπεσαν μαζί από τον έκτο όροφο πολυκατοικίας στην Ηλιούπολη – Νεκρή η μία

Η ανήλικη νοσηλευόταν από τις 12 Μαΐου στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου ΚΑΤ, δίνοντας μάχη για τη ζωή της, ωστόσο υπέκυψε στα τραύματά της το βράδυ της Πέμπτης 14 Μαΐου, στις 19:54, σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση του νοσοκομείου.

Η 17χρονη έφερε σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, θλάσεις σε ήπαρ και πνεύμονα, καθώς και βαριά κατάγματα, με την κατάσταση της υγείας της να χαρακτηρίζεται εξαρχής εξαιρετικά κρίσιμη.

Μετά τον θάνατο και των δύο κοριτσιών, η υπόθεση αποκτά ακόμη πιο τραγικές διαστάσεις, ενώ το Νοσοκομείο ΚΑΤ εξέφρασε τα ειλικρινή συλλυπητήριά του προς τις οικογένειες και τους οικείους των ανήλικων μαθητριών.

Θλίψη και ερωτήματα για τις δύο 17χρονες που βούτηξαν στο κενό

Μάλιστα φέρεται, λίγο πριν το περιστατικό τα δύο κορίτσια είχαν ζητήσει από γειτόνισσα τα κλειδιά της ταράτσας της πολυκατοικίας.

Παράλληλα, η μία από τις δύο μαθήτριες φέρεται να είχε αφήσει χειρόγραφο σημείωμα προς τους γονείς της, στο οποίο περιέγραφε τη δύσκολη ψυχολογική κατάσταση που αντιμετώπιζε τα τελευταία χρόνια, εκφράζοντας φόβους και έντονη πίεση για το μέλλον και τις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors